Slotje? & Klacht over mod Phreak

Pagina: 1
Acties:

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Waarom is mijn cool edit serial probleem topic gesloten? Dachten jullie dat ik warez requeste? Welnee man, ik heb een serial gevonden bij mn pa, dat proggie om het in te voeren is verdwenen, kan het iig nergens terugvinden. Behalve dat is dat programma ook niet illegaal, dat is het pas als ik het samen met een serial krijg. Dat zouden jullie toch moeten weten. Phreak wist het blijkbaar niet...

Een waarschuwing warez request, laat me niet lachen!

Dit is trouwens niet de eerste x dat Phreak naar mijn mening veel te snel topics sluit. Zoals bijvoorbeeld het "Wie zit er al boven de 2GHz?" topic. Daar vraagt iemand puur uit interesse of ie idd de snelste CPU heeft, al dan niet de hoogste kloksnelheid met zijn 2,2 GHz. Leuk topic, geinige reacties, maar nog lang niet genoeg. Zittie ineens gewoon dicht onder het motto (Dit is een citaat van Phreak):"Leuk maar zie geen bloeiende toekomst voor dit topic." Dat slaat toch nergens op? Is het aan de moderator Phreak om te beslissen dat dit topic geen toekomst heeft? Ik dacht van niet, als het dat nl. idd niet heeft zaktie vanzelf wel af, daar hoef je hem heus niet voor te sluiten. Ook dat zou je moeten weten...

Phreak: Zie dit niet als een persoonlijke aanval, ik denk gewoon dat jou kwaliteiten niet op het gebied van het modden liggen maar waarschijnlijk ergens anders.

Met groeten,

Niek

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gaarne een URL voordat je een reactie kan verwachten.

Ohja, in de policies van GoT staat vermeldt dat zogenaamde opsom-topics ongewenst zijn... dat 2ghz topic is daar natuurlijk een schitterend voorbeeld van.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Ehm, als ik het topic zo zie, dan is het idd geen warez req. :)

Zal wel een SU misverstandje zijn ;)

Verwijderd

[topic=282828/1/25]

Het ging dus om deze....

• Daan
  • Laatst online: 10:19
Op woensdag 03 oktober 2001 20:34 schreef Niek1616 het volgende:
Waarom is mijn cool edit serial probleem topic gesloten? Dachten jullie dat ik warez requeste? Welnee man, ik heb een serial gevonden bij mn pa, dat proggie om het in te voeren is verdwenen, kan het iig nergens terugvinden. Behalve dat is dat programma ook niet illegaal, dat is het pas als ik het samen met een serial krijg. Dat zouden jullie toch moeten weten. Phreak wist het blijkbaar niet...

Een waarschuwing warez request, laat me niet lachen!
Als je het proggie niet meer hebt moet je bij de makers van CoolEdit zelf zijn. Je vraagt hier om software waar hoogstwaarschijnlijk copyright op zit en dus niet gewoon maar naar iedereen mag worden verstuurd.
Dit is trouwens niet de eerste x dat Phreak naar mijn mening veel te snel topics sluit. Zoals bijvoorbeeld het "Wie zit er al boven de 2GHz?" topic. Daar vraagt iemand puur uit interesse of ie idd de snelste CPU heeft, al dan niet de hoogste kloksnelheid met zijn 2,2 GHz. Leuk topic, geinige reacties, maar nog lang niet genoeg. Zittie ineens gewoon dicht onder het motto (Dit is een citaat van Phreak):"Leuk maar zie geen bloeiende toekomst voor dit topic." Dat slaat toch nergens op? Is het aan de moderator Phreak om te beslissen dat dit topic geen toekomst heeft? Ik dacht van niet, als het dat nl. idd niet heeft zaktie vanzelf wel af, daar hoef je hem heus niet voor te sluiten. Ook dat zou je moeten weten...
Eh ja, want ten eerste is het een opsomtopic en ten tweede kan een topics als zo een alleen maar uitlopen zoiets als "Nah nah ik zit lekker al op de 2GHz, en jullie?" IMHO geen boeiend topic wat iets toevoegd aan het forum. 2 goeie redenen om 'em te sluiten dus.
Phreak: Zie dit niet als een persoonlijke aanval, ik denk gewoon dat jou kwaliteiten niet op het gebied van het modden liggen maar waarschijnlijk ergens anders.

Met groeten,

Niek
Ik heb niks fouts gedaan, dus ik beschouw het dan ook niet als een aanval.

• cornelixnootje1
Excuus, hier is de URL:

"Wie zit er al boven de 2GHz:"

[topic=233195/1/25]

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 20:43 schreef Phreak het volgende:

[..]

Als je het proggie niet meer hebt moet je bij de makers van CoolEdit zelf zijn. Je vraagt hier om software waar hoogstwaarschijnlijk copyright op zit en dus niet gewoon maar naar iedereen mag worden verstuurd.
[..]

Eh ja, want ten eerste is het een opsomtopic en ten tweede kan een topics als zo een alleen maar uitlopen zoiets als "Nah nah ik zit lekker al op de 2GHz, en jullie?" IMHO geen boeiend topic wat iets toevoegd aan het forum. 2 goeie redenen om 'em te sluiten dus.
[..]

Had het hele zootje dan naar de HK gemoved.

• Daan
Op woensdag 03 oktober 2001 20:51 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Had gekund, niet gedaan.

• cornelixnootje1
Op woensdag 03 oktober 2001 20:43 schreef Phreak het volgende:

[..]

Het woord 'waarschijnlijk' geeft al enige onzekerheid aan. Ik ben van mening dat Syrrilium er alleen maar meer werk mee heeft om dit opnieuw te versturen dan wanneer iemand anders mij dit even kan toemailen. Vervolgens kan ik dan een Serial invullen waar netjes voor betaald is! (Wat heb ik nou aan dat proggie zonder serial?)

Op zoek naar fora met Warez? Typ eens "Twilight" in bij de search en leef je uit.
[..]

"Opsomtopic"?

Och, ja, het zal wel meevallen he? Hoeveel mensen hebben nou eenmaal zo'n snelle pc? Niet zo veel, en dat is leuk af te lezen uit dit topic. Dit topic had ook een leuk draadje kunnen krijgen met reacties als: "Is een AMD niet sneller op lagere kloksnelheid" of "Goh, waarvoor gebruik je zoveel processorkracht?" e.d. als jij hem niet gesloten had...

"IMHO niet boeiend"

Nee inderdaad: In YOUR opinion! Ik vond hem dus WEL leuk. (en met mij vast en zeker vele anderen)
Dat het niet alleen uitloopt op een 'nah nah' topic heb ik je net al uitgelegd. En mocht het toch een niet-boeiend topic worden (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zaktie vanzelf af en gebeurd er nooit meer wat mee, beetje onnodig om hem te sluiten he?
[..]

Dit heeft een zekere vorm van arrogantie, het is jouw mening en die zal ik dan ook respecteren (net als dat ik topics van een ander respecteer, ook als IK ze niet boeiend vind) maar ik heb het gevoel dat je niet helemaal openstaat voor kritiek, dat vind ik zwak...

• cornelixnootje1
Op woensdag 03 oktober 2001 20:51 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Dat is ook niet helemaal fair. Al dan niet "helemaal niet", zo kunnen er velen niet meer bij.

• Daan
Op woensdag 03 oktober 2001 20:58 schreef Niek1616 het volgende:
Het woord 'waarschijnlijk' geeft al enige onzekerheid aan. Ik ben van mening dat Syrrilium er alleen maar meer werk mee heeft om dit opnieuw te versturen dan wanneer iemand anders mij dit even kan toemailen. Vervolgens kan ik dan een Serial invullen waar netjes voor betaald is! (Wat heb ik nou aan dat proggie zonder serial?)

Op zoek naar fora met Warez? Typ eens "Twilight" in bij de search en leef je uit.
Er staat hoogstwaarschijnlijk :)
Like I said, probeer het es bij de mannen van Syrrilium.
"Opsomtopic"?

Och, ja, het zal wel meevallen he? Hoeveel mensen hebben nou eenmaal zo'n snelle pc? Niet zo veel, en dat is leuk af te lezen uit dit topic. Dit topic had ook een leuk draadje kunnen krijgen met reacties als: "Is een AMD niet sneller op lagere kloksnelheid" of "Goh, waarvoor gebruik je zoveel processorkracht?" e.d. als jij hem niet gesloten had...
Dat is altijd achteraf gezien ja.
"IMHO niet boeiend"

Nee inderdaad: In YOUR opinion! Ik vond hem dus WEL leuk. (en met mij vast en zeker vele anderen)
Dat het niet alleen uitloopt op een 'nah nah' topic heb ik je net al uitgelegd. En mocht het toch een niet-boeiend topic worden (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zaktie vanzelf af en gebeurd er nooit meer wat mee, beetje onnodig om hem te sluiten he?
Misschien wel ja. Maar mensen maken ook fouten.
Ik blijf overigens wel bij mijn argumenten eerder gegeven.
Dit heeft een zekere vorm van arrogantie, het is jouw mening en die zal ik dan ook respecteren (net als dat ik topics van een ander respecteer, ook als IK ze niet boeiend vind) maar ik heb het gevoel dat je niet helemaal openstaat voor kritiek, dat vind ik zwak...
Als ik niet opensta voor kritiek zou dit topic allang dicht zijn :)

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 20:58 schreef Niek1616 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, dit is zeker niet de eerste keer dat moderators zich verheven voelen boven de rest en zich niks aantrekken van wat de echte forumgebruiker nu wil. Dit forum moet voor iedereen leuk blijven en niet alleen voor de moderators die hun frustraties even moeten botvieren op vredelievende gebruikertjes omdat het modje net een beschouwing voor Nederlands nog moesten tikken.

Ik vind het dan ook unfair.

HET VOLK AAN DE MACHT!
Revolucion! ;)

Verwijderd

Je wil een serial en dat mag niet gevraagt worden op GoT. :) Het is warez! Tja, het mag gewoon niet.

• cornelixnootje1
Op woensdag 03 oktober 2001 21:11 schreef ExiRana het volgende:
Je wil een serial en dat mag niet gevraagt worden op GoT. :) Het is warez! Tja, het mag gewoon niet.
Oh god, weer zo iemand die niet leest... :(

Ik HEB een serial, daar is geld voor betaald. Veel ook. Ik ben alleen het programma om hem in te voeren kwijt!

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 21:06 schreef Tweakert het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, dit is zeker niet de eerste keer dat moderators zich verheven voelen boven de rest en zich niks aantrekken van wat de echte forumgebruiker nu wil. Dit forum moet voor iedereen leuk blijven en niet alleen voor de moderators die hun frustraties even moeten botvieren op vredelievende gebruikertjes omdat het modje net een beschouwing voor Nederlands nog moesten tikken.

Ik vind het dan ook unfair.

HET VOLK AAN DE MACHT!
Revolucion! ;)
En jij levert nu geen kritiek, jij loopt gewoon te flamen op een verbloemde manier...
Kritiek lever je met argumenten...

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 21:03 schreef Phreak het volgende:

[..]

Er staat hoogstwaarschijnlijk :)
[..]
Nog steeds waarschijnlijk
Dat is altijd achteraf gezien ja.
[..]
Wat is dat nou weer voor loze opmerking? Dit is nou niks toevoegend en nutteloos...volgens mij kun je daar ff beter een slotje opgooien en trashen
Misschien wel ja. Maar mensen maken ook fouten.
Ik blijf overigens wel bij mijn argumenten eerder gegeven.
[..]
Je bent hier wel een beetje erg tegenstrijdig. Als je een fout maakt kun je hem herstellen. Als je blijft bij je argumenten dan zeg je dus dat je geen fout gemaakt hebt... :? Wat wil je nou eigenlijk? Volgens mij krabbel je wel een beetje terug.
Als ik niet opensta voor kritiek zou dit topic allang dicht zijn :)
Als je open zou staan voor kritiek zou inzien dat alle argumenten die Niek1616 gaf juist zijn en dat je het topic gewoon weer moet openen. De arrogantie druipt er wederom vanaf.

• cornelixnootje1
Op woensdag 03 oktober 2001 21:14 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En jij levert nu geen kritiek, jij loopt gewoon te flamen op een verbloemde manier...
Kritiek lever je met argumenten...
Zijn argument is dat de mod meer rekening moet houden met de gebruikers. (En dus niet zomaar topics kan gaan sluiten als HIJ ze niet boeiend genoeg vindt)

Denk ik... ;)

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Deze kunnen we wel even oplossen voor je, geen probleem hoor.
Staat de licentie op naam van Smit?
Geef maar een e-mailadres waar ze de software key naar moeten mailen, dan regel ik het wel even met Syntrillium.

Who is John Galt?

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 17:40

Hoicks

Techno!

Op woensdag 03 oktober 2001 21:41 schreef justmental het volgende:
Deze kunnen we wel even oplossen voor je, geen probleem hoor.
Staat de licentie op naam van Smit?
Geef maar een e-mailadres waar ze de software key naar moeten mailen, dan regel ik het wel even met Syntrillium.
... and once again..de day is saved by the powerppuff gi.. OH wait! Justmental :)

Is het niet zo dat die software keys gebruikt kunnen worden om juist een keymaker te maken door de algoritme uit te lezen? Zoja, dan valt het onder cracks/warez e.d. toch?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 20:59 schreef Niek1616 het volgende:

[..]

Dat is ook niet helemaal fair. Al dan niet "helemaal niet", zo kunnen er velen niet meer bij.
Ja, completely true, maar je moet geen HK topic openen als je er niet in kunt. En je kunt dat weten door de FAQ door te lezen.

Ik ben zowieso niet voor de HK, maar da`s weer een ander verhaal.

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 03 oktober 2001 22:08 schreef Hoicks het volgende:

[..]

... and once again..de day is saved by the powerppuff gi.. OH wait! Justmental :)

Is het niet zo dat die software keys gebruikt kunnen worden om juist een keymaker te maken door de algoritme uit te lezen? Zoja, dan valt het onder cracks/warez e.d. toch?
In dit geval noemt syntrillium het programmatje om die licence key in te voeren een software key. :)

Who is John Galt?

• Dommel
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Als je die licencie legaal hebt gekregen zoals jij zegt dan kun je met de makers van Cool Edit Pro contact opnemen en de situatie uitleggen. In vrijwel alle gevallen zullen ze wel dat progje opsturen en je daarmee helpen.

Issie illegaal dan heb je pech is ie legaal dan klopt de waarschuwing niet. Laat dan wel ff weten via MAIL van CEP-makers dat het wel legaal was. In dat geval zal Phreak ook best niet de beroerdste zijn en nogmaals denken over die waarschuwing :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Hoicks
  • Laatst online: 02-12 17:40

Hoicks

Techno!

Op woensdag 03 oktober 2001 22:16 schreef Christus het volgende:
Als je die licencie legaal hebt gekregen zoals jij zegt dan kun je met de makers van Cool Edit Pro contact opnemen en de situatie uitleggen. In vrijwel alle gevallen zullen ze wel dat progje opsturen en je daarmee helpen.

Issie illegaal dan heb je pech is ie legaal dan klopt de waarschuwing niet. Laat dan wel ff weten via MAIL van CEP-makers dat het wel legaal was. In dat geval zal Phreak ook best niet de beroerdste zijn en nogmaals denken over die waarschuwing :)
Amen (wel toepasselijk he ;))

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• We Are Borg
  • Laatst online: 10:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 03 oktober 2001 20:51 schreef Phreak het volgende:

[..]

Had gekund, niet gedaan.
Sorry, maar dat is een opmerking waar ik geen begrip voor heb. Zet hem dan in de hk, dit is meer van 'ik had het kunnen doen, maar op slot is makkelijker'
Op woensdag 03 oktober 2001 21:06 schreef Tweakert het volgende:

HET VOLK AAN DE MACHT!
Revolucion! ;)
Jij kijkt te veel tv :) :P

Ben het eens met de topicstarter. Ik ben wel van mening dat een mening van een andere mod erbij zou mogen, soort second oppinion (schrijf fout :) ) Gameover is toch bemiddelaar, waar ben je :) ;)

( Geen flame bedoeld in deze reply )

• Daan
Goed, ik weet wat beters.
Als jij mij kunt bewijzen dat je een legale licentie hebt doe ik er verder niet moeilijk over. But still, het is een verhaal wat hier vaker voorkomt en zoveel mensen met een legale licentie zijn er nou eenmaal niet.

Mocht je de legaliteit dus kunnen bewijzen biedt ik mijn excuses aan. :)
Op woensdag 03 oktober 2001 22:16 schreef Christus het volgende:
Nee hoor, in tegendeel :) Guilty untill proven innocent.
Overigens, had je het in eerste instantie beter eerst met de mensen van CEP kunnen regelen?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 03 oktober 2001 21:13 schreef Niek1616 het volgende:
Ik HEB een serial, daar is geld voor betaald. Veel ook. Ik ben alleen het programma om hem in te voeren kwijt!
Ja, voordat ik over dat programmaatje begonnen was dat je dat nodig had, wist je nieteens dat dat programma bestond, nu kom je al zeggen dat je het programma kwijt bent.

Ik ben geregistreerde user van CoolEdit2000 en heb dat proggel om die serial in te kunnen vullen. Als daar géén copyright op had gezeten had ik 'm direct voor je geupload en beschikbaar gesteld.

20*350ZO45°

• We Are Borg
  • Laatst online: 10:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 03 oktober 2001 22:26 schreef Phreak het volgende:
Goed, ik weet wat beters.
Als jij mij kunt bewijzen dat je een legale licentie hebt doe ik er verder niet moeilijk over. But still, het is een verhaal wat hier vaker voorkomt en zoveel mensen met een legale licentie zijn er nou eenmaal niet.

Mocht je de legaliteit dus kunnen bewijzen biedt ik mijn excuses aan. :)
[..]

Nee hoor, in tegendeel :) Guilty untill proven innocent.
Overigens, had je het in eerste instantie beter eerst met de mensen van CEP kunnen regelen?
Kijk, das nou wel weer goed. Effe mailtje sturen met bewijs en je topic is weer open :)

MACHT AAN HET VOLK >:) :P (Ken deze uitspraak ergens van )

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nog effe ter bewijs dat het serial-invoer-proggel niet gevraagd mag worden op GoT:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/cooledit.jpg

20*350ZO45°

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op woensdag 03 oktober 2001 22:38 schreef RDK_NL het volgende:
Nog effe ter bewijs dat het serial-invoer-proggel niet gevraagd mag worden op GoT:

[afbeelding]
Dat lijkt me het bewijs.... Slotje was terecht.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zoals ik het nu zie, heeft Phreak juist gehandeld.
Op woensdag 03 oktober 2001 20:34 schreef Niek1616 onder andere:
...ik denk gewoon dat jou kwaliteiten niet op het gebied van het modden liggen maar waarschijnlijk ergens anders.
No offence, maar dat is nog altijd aan mij om daarover te beslissen.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op woensdag 03 oktober 2001 22:44 schreef MikeN het volgende:

[..]

Dat lijkt me het bewijs.... Slotje was terecht.
Lees even het onderste gedeelte van die screen? ;)

Als je geen legale licence key hebt moet je exit doen,
de topicstarter heeft die key(zegt ie tenminste)dus het mag zodra hij het heeft bewezen :)

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 22:49 schreef hdd het volgende:

[..]

Lees even het onderste gedeelte van die screen? ;)

Als je geen legale licence key hebt moet je exit doen,
de topicstarter heeft die key(zegt ie tenminste)dus het mag zodra hij het heeft bewezen :)
Wel gedeelte van "DO NOT DISTRIBUTE THIS SOFTWARE" is precies langs jou heen gegaan?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op woensdag 03 oktober 2001 22:51 schreef Yarvieh het volgende:
Wel gedeelte van "DO NOT DISTRIBUTE THIS SOFTWARE" is precies langs jou heen gegaan?
Ik denk het woordje NOT :D

Tja hdd, een hint voor jou:
Lees de bovenkant van de screenie ff en neem het midden ook mee....

• Engineer

Engineer

Software

Op woensdag 03 oktober 2001 22:51 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Jij moet eens goed lezen ;)
Do not distribute it to anyone who does not have a license to use Cool Edit 2000.
Do not post it on a web or ftp server
Het kan via mail, dat is geen ftp of web.. :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Oftwel:

Neem contact op met de 'leverancier' als je de software kwijt bent, maar wel een legale licence hebt :)

Gathering is geloof ik niet de leverancier in dit geval ;)

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 22:58 schreef hdd het volgende:
Jij moet eens goed lezen ;)
Jij mag ook nog eens gaan lezen hoor: "Only Syntrillium Software Corporation and its authorized distributors may distribute this software" ;)
En daarnaast, en hoe moeten we dan gaan controleren of iemand een licentie heeft? Dat is niet aan ons, wij mogen niet helpen bij de distributie van dit soort software

• Engineer

Engineer

Software

Op woensdag 03 oktober 2001 23:04 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Jij mag ook nog eens gaan lezen hoor: "Only Syntrillium Software Corporation and its authorized distributors may distribute this software" ;)
En daarnaast, en hoe moeten we dan gaan controleren of iemand een licentie heeft? Dat is niet aan ons, wij mogen niet helpen bij de distributie van dit soort software
oops, nix gezegt :X ;)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Deze discussie is nu toch al beëindigd?
De tekst op dat plaatje zegt al genoeg lijkt mij.
Als de topicstarter de software wil hebben dan mailt hij de makers maar.
Het proggie mag niet verspreidt worden door derden dus het mag ook niet gemailt worden.......

* bazs2000 snapt dus niet wat er zo onduidelijk is aan dit draadje.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Jag
  • Laatst online: 10:49

Jag

Djees, sommige users pushen het wel erg ver. Een warez request doen, dan ontkennen en vet liegen, en dan ook nog eens een hoop kritiek op Phreak uiten, nee zelfs zeggen dat hij niet geschikt is als mod. Ga toch fietsen man :P :).

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ja man Phreak roeleert tenminste!!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 05 oktober 2001 01:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja man Phreak roeleert tenminste!!
Ik wil ook roeleren 8-) :* :+

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 05 oktober 2001 01:23 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik wil ook roeleren 8-) :* :+
ja maar jij wist toch ook allang dat ik vind dat jij roeleert :* ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja ja! IceStröm en ik willen ook roeleren :Y)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 05 oktober 2001 02:00 schreef Jotti het volgende:
Ja ja! IceStröm en ik willen ook roeleren :Y)
hmmz toen ik nog in je sig stond vond ik je wel roeleren jah :P :+

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

[Arrogant modus]

Puh. Ik heb dat niet nodig. Ik roeleer sowieso wel. >:)

[\Arrogant modus]

;)

Aannames zijn fataal.

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 10:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op vrijdag 05 oktober 2001 10:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
[Arrogant modus]

[\Arrogant modus]

;)
Tuurluk schat :*

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[belachelijk, maar vergelijkbaar voorbeeld mode]
Mocht dit nou stiekem wel mogen, dan heb ik thuis een serial (legaal echt waar) van XP, maar m'n niet bestaande kat heeft m'n niet bestaande cd opgegeten, dus als iemand me een versie zonder serial kan sturen, want die heb ik al gegenereert euh gekocht.
[/belachelijk, maar vergelijkbaar voorbeeld mode]

Ik heb het even een beetje aangedikt, zodat niet straks mensen me echt stiekem XP gaan sturen ofzo, maar ik kan dus ook wel zeggen dat ik echt een licentie heb. Niet dat ik zeg dat jij liegt, maar de modjes kunnen toch niet voor elk geval gaan uitzoeken of iemand nu wel of niet een officiele serial heeft.

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 10:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
[Arrogant modus]

[\Arrogant modus]

;)
Aannames zijn fataal staat er in je ondertitel, dat blijkt wel weer >:)

Prutser :P

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 05 oktober 2001 11:12 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

Aannames zijn fataal staat er in je ondertitel, dat blijkt wel weer >:)

Prutser :P
[nog arroganter modus]

Dat was geen aanname, dat is een feit. >:)

[\nog arroganter modus]

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1