Nou was ik één van de voorlopers met het sniperen de vanaf de berg in dit level. aleen ik neem nog steeds de moeilijke route naar boven ...
Weet je dat dan zeker?

Er zijn wel tien manieren om daar op te komen. Het makkelijkst is om het met een dubbele teleport te doen. Het kan ook anders.
Leg je translocator op de grond, pak je piston (impact hammer voor de leken onder ons) laadt hem op, en knal je translocator weg. Als je dit goed doet kom je op de berg uit.
Verder zit dit spel dus vol met trucjes. Zo kan je in face met telepunten (zie boven, translocator met impacthammer combo) in een keer naar de overkant komen. Een teammate kan jou met de rocketlaucher naar de overkant katapulteren, maar je kan dat ook zelf doen met een zelfmoordactie met de redeemer. Je bent dan wel dood, maar de vlag vliegt naar de overkant.
In november kan je bij blauw dubbel translocatoren de buis op, in command kan je de vlag door de gaten achter de blauwe basis laten vallen, in dreary kan je bij de schuine ingang van de vlagkamer ook terug erop springen, in DM-barricade is er beneden een extra 100 armor die je met een lift-jump kan pakken, en zo kan je nog wel ff doorgaan.
Weten jullie bijvoorbeeld al de keg o' health in zeto? (Of de shieldbelt). Hoe je de redeemer in Koos galleon pakt?
of de invisibility in turbine?
Ik bedoel maar. Dit spel zit vol met trucjes. Ik speel het al sinds dat de demo uitkwam, en ik ben een trucjes en secret freak.
Die uitspraak van wolfman over het voorloper zijn maakt mijn bewering dat ik dat bergsnipen zelf ontdekt heb al minder geloofwaardig, dus dat laat ik maar achterwege. Daar zijn trouwens wel meer mensen zelf opgekomen. Het is niet zo dat 1 iemand dat ontdekt heeft.
maar ok, bergsnipen is dus wel een bekend fenomeen, en hoe je erop kan komen ook.