Vaag brandprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
oke ik heb een philips rw804k (32x8x4)
merk cd's mb media 74 minuten
brandprogje: nero 5.5.0.3

ik brand voor bestanden kleiner dan 650 mb altijd op mb media cdr's

gaat meestal perfect. Ik brand voornamelijk alleen maar films. ik wilde laatst een deel van Akira film branden (de divx was in 2 delen) en het ging niet. 3 x geprobeerd gewoon eerst rebooten en daarna fikken en het lukte niet.

kortom maar de film weggegooid want ik kon hem toch niet branden. Nero gaf dat ie goed gebrand was maar ik kon geen acces krijgen tot de cd.

vandaag heb ik the usual suspects gedownload, 634 mb en wil gaan branden. doet het niet. rebooten en branden. doet het ook niet. zegt een initial error en unable to write.
kortom weer 2 cd's naar de klote.
maar andere films brand ie wel gewoon zonder problemen op het zelfde merk cd. gewoon op volle snelheid.

waar zou het aankunnen liggen :?

• Rody
niemand :?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien je firmware updaten? Hielp bij mij ook bij een paar vage problemen

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Je kan proberen om je writer-driver opnieuw te installeren.

Succes!!

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 17:22

SuperTrooper

Weet hoe het is

Probeer eens een ander brandsoftware pakket. Als dat wel werkt ligt het aan Nero en niet aan je brander.

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 20:13 schreef vinkie het volgende:
kortom weer 2 cd's naar de klote.
maar andere films brand ie wel gewoon zonder problemen op het zelfde merk cd. gewoon op volle snelheid.

waar zou het aankunnen liggen :?
Vaak zijn deze vage problemen op te lossen door een firmware-update (www.philips.com, sterkte met zoeken op de slechtste site van het internet >:) ). Wat ook vaak voor vreemde problemen zorgt is de combinatie CD-R/brander. Dus: of je brander vervangen :), of eens een ander merk CD's proberen.

Persoonlijk houd ik het op het laatste. Kijk eens of je Sony of Philips Silver Premium (geen multipurpose) kunt vinden.

Willem

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 01:02 schreef Barrychello het volgende:
Je kan proberen om je writer-driver opnieuw te installeren.
Writers hebben helemaal geen drivers :P....
Je bedoelt waarschijnlijk firmware updaten of de brandsoftware opnieuw installeren.

Willem

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 21:06
In dit geval zal het wel niet aan je cd'tjes liggen,

maar persoonlijk heb ik het nier (meer) zo op MB-Media's

Ik gebruikte ze eerst wel, audio en data.
maar na een tijdje kwam ik erachter dat eerder gebakken audio's kuren begonnen te vertonen. Bij sommige cd's is het inmiddels zelfs al zo ver dat mn cd-speler ze niet meer herkend ;(

Leeg - Sinds 20180907

• Rody
iedereen bedankt voor hun recties.

ik heb het op een philips rw geprobeerd, dus op 4 speed

en doet het wel gewoon.

voortaan dan meer geen mb media's meer, hoewel ze wel lekker goedkoop waren, 16 piek voor 10 stuks en de meeste films wel te branden zijn. :?

ik blijf het vaag vinden maar toch maar ander merk cd's

ik ga nu proberen op een clone te maken van me philips cd op een mb media. misschien dat dat lukt ofzo :?
Pagina: 1