Klaar voor een nieuwe uitdaging.
na een volle maand afwezigheid pak ik de draad weer op. Ik ben dus 4 weken in maleisie geweest, geheel computerloos. Zie hier voor mijn ervaringen: http://phpforum.parse.nl/parse.forum?action=list_messages&TopicID=174
Ik ga me de komende tijd (privé) op JSP/Servlets gooien, ik zie daar een hele mooie kans...
iig re, en tot snel
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Da's ook toevalligIk ga me de komende tijd (privé) op JSP/Servlets gooien, ik zie daar een hele mooie kans...
Jah. Je weet wel. Die eikel die elke zondag het vlees komt snijdenOp woensdag 03 oktober 2001 20:09 schreef chucky666 het volgende:
papa
Verwijderd
en ik ben axl292Op woensdag 03 oktober 2001 20:14 schreef DE_Michiel het volgende:
aangenaam ik ben michiel
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Verwijderd
Chem is ons pappa, en ennuh hij zorgt dat wij elkaar niet klierun...Op woensdag 03 oktober 2001 20:14 schreef YT-Croc het volgende:
en wat bedoel je met hallo kinderen?
ah, u kent mij nog nietOp woensdag 03 oktober 2001 20:14 schreef YT-Croc het volgende:
en wat bedoel je met hallo kinderen?
magoe, ik zal eens wat ongesouten slotjes rondstrooien hier potjandorie!
Ik krijg dus nog van een maand zakgeld he. Ouwe afzetter!Op woensdag 03 oktober 2001 20:24 schreef chem het volgende:
[..]
ah, u kent mij nog niet
Verwijderd
Ook alOp woensdag 03 oktober 2001 20:14 schreef DE_Michiel het volgende:
aangenaam ik ben michiel
Ik loop hier precies 3 dagen langer rond, maar ken jouw nietOp woensdag 03 oktober 2001 20:24 schreef chem het volgende:
[..]
ah, u kent mij nog niet
ikke ookOp woensdag 03 oktober 2001 20:29 schreef [Mike] het volgende:
[..]
Ook al(ikke nl. ook
)
Ikke niet.. maar effe je forumpje gelezen.. moet een vetgaaf bezoek zijn geweest daar... als ik het geld had zou ik zo gaan.. jammer dat de trip best wel duur is.. hoop gauw de foto's te zien kan ik nog meer dromen (verlekkeren) over mijn droomvakantieOp woensdag 03 oktober 2001 20:32 schreef chem het volgende:
[..]
ikke ook
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
[beetje geirriteerd]Op woensdag 03 oktober 2001 20:46 schreef axl292 het volgende:
hier kom een slotje op
Want?
Niet goed gekeken naar Chem's status ofzo?
Als iemand een slot op dit topic moed doen is dat Chem (of ik, maar ik doe dat niet want Chem heeft dit topic al gezien)
Ik ben wel een beetje verbaasd dat de meesten die hier posten niet vreselijk veel in P&W komen normaliter?
[/beetje geirriteerd]
Heeeey, Chem.
Hoe was je vakantie?!!?!
Verwijderd
4 Okt 17.20 was de deal toch? ksssst weg!! We willen je nog niet zien hier, ga onmiddelijk van je laatste dagje vakantie genieten! en SNEL!!
Goh, er gaat eindelijk echt geprogrammeerd wordenchem: Ik ga me de komende tijd (privé) op JSP/Servlets gooien, ik zie daar een hele mooie kans...
Fijn dat het duo weer compleet is
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Op woensdag 03 oktober 2001 20:09 schreef chucky666 het volgende:
papa
Op woensdag 03 oktober 2001 20:17 schreef InterCC het volgende:
Jah. Je weet wel. Die eikel die elke zondag het vlees komt snijden
Op woensdag 03 oktober 2001 20:21 schreef WorkForce2 het volgende:
Welcome back big daddy
Op woensdag 03 oktober 2001 20:28 schreef InterCC het volgende:
[..]
Ik krijg dus nog van een maand zakgeld he. Ouwe afzetter!
BriljantOp woensdag 03 oktober 2001 20:46 schreef axl292 het volgende:
hier kom een slotje op
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Alles flex?
De beste vriendin van mijn zus was 3 weken geleden net terug gekomen uit Maleisie en daar heb ik al foto's van gezien, dus van jou hoef ik ze niet meer
Welkom terug, ouwe rukker
(waar blijven de GT Advance codes?)