Midi naar wav lukt niet...

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Argh...

Ik heb alle threads gelezen die hierover gaan, van alles geprobeerd, maar het lukt me niet.

Okee, ik heb een midi filetje die ik op CD moet zetten, eerst met Winamp geprobeerd om te bouwen naar een wav, dat lukt dus niet. :(

Met wingroove heb ik zitten klooien, maar da's een sharewareversie die er na 30 seconde mee ophoudt (kraken mag en lukt niet)

Heeft er iemand een gouden tip voor me? Misschien een cooledit plugin?

ThX! :)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
simpelste manier is om dat ding met winamp/iets anders af te spelen en dan met cooledit via stereo mix op te nemen.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Idd, een midi file is geen audio file, dus simpelweg omzetten lukt niet. Ik kan me voorstellen dat er leuke tooltjes voor zijn, want natuurlijk is het mogelijk, maar ik zou het gewoon met de hand doen. Dus zoals jadjong al zei gewoon afspelen en dan weer met bijvoorbeeld soundforge of cooledit opnemen.

Rookworst zonder R is ook worst.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
En zoiets doe ik dan via de in/out van de geluidskaart?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 20:29 schreef MisterDon het volgende:
En zoiets doe ik dan via de in/out van de geluidskaart?
nee.
bij de windows mixer zit de mogelijkheid om een bron te selecteren voor het opnemen.
daarbij kies je "stereo mix" en dan neemt cooledit alles op wat er met je geluidskaart wordt afgespeeld (je MIDI file dus)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

volgens mij moet je WinAmp gewoon op WAV file output zetten. Als het niet lukt kun je op de WinAmp site misschien plugins vinden die het kunnen... ik heb in ieder geval wel eens gezien dat het kon met WinAmp...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

kraken
Afbeeldingslocatie: http://www.theunholytrinity.org/cracks_smileys/otn/angry/nono.gif

Midi 2 Wav

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Op woensdag 03 oktober 2001 20:34 schreef limoentje het volgende:
volgens mij moet je WinAmp gewoon op WAV file output zetten. Als het niet lukt kun je op de WinAmp site misschien plugins vinden die het kunnen... ik heb in ieder geval wel eens gezien dat het kon met WinAmp...
Het kan ook wel, ik krijg ook wel een wav, maar die maakt geen geluid als ik em afspeel...

De cooledit truc lijkt wel te gaan werken. :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op woensdag 03 oktober 2001 21:08 schreef MisterDon het volgende:
De cooledit truc lijkt wel te gaan werken. :)
Beetje overbodig opmerking mischien, maarre: Houd er wel rekening mee dat niet alleen je midi wordt opgenomen, maar ook je "you have new mail" foutmelding etc geluidjes.
Laat je pc dan dus met rust!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Was ik al achter. :)
Pagina: 1