Soliers of fortune aldult check probleem

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 22:43

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

Ik heb soldiers of fortune gekocht, maar ik had hiervoor eerst een gedownloade versie maar die deed het niet goed, maar hierdoor heb ik geen bloed als ik iemand overhoop schiet, nu moet ik de adult ckeck veranderen, maar hij zegt steeds dat ik het foute passwoord invoer, ik heb ook de 1e keer niks ingevuld maar dat helpt niks.

Ik heb ook alles van sof uit het register verwijderd en alles eens gedeinstalleerd, maar hoe krijg ik die adult check nu veranderd????

help me, ik wil bloed!!!!

Verwijderd

Formatteren die boel. >:)

• AlexA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2024
Hmm, dat probleem ken ik ....

Moet je eerst spel de-installeren, dan met regedit alle keys opzoeken die naar "soldier" of "sof" verwijzen verwijderen.

Dan opnieuw installeren. En het werkt!!

Groeten,

AlexA

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 22:43

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he hallo,

Ik had het spel dus gedeinstalleerd en toen in het register eerst alles verwijderd in het register met soldiers, toen dacht ik, ook effe alles verwijderen met sof, maar daar is geen beginnen aan, want je hebt dus 100000x microSOFt dus dat vind ie erg vaak, staat er dus ook iets met sof? in het register? want dus dat de-installeren en soldiers verwijderen uit het register werkt niet. Ik wil bloed verdomme. Ik zit nu trouwens in level 4, echt een cool spel!!!

Verwijderd

De patches zijn hier neer te laden; http://www.gamecopyworld.com

zou moeten werken.