Toon posts:

Indiana Jones: komen er nog nieuwe versies?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een fan van Indiana Jones! :9 En nu komt er tegenwoordig niets meer van terecht! :( Komen er eigelijk nog wel nieuwe avnturen van Indi?

Verwijderd

Volgens mij ff niet(en kan dat ook nog wel ff zo door gaan), maar het kan zijn dat ze over een tijdje een een of ander 3D ding ervan uitbrengen. Maar reken er niet op zo snel :'( had het zelf ook wel gewild

Verwijderd

Topicstarter
Dus het kan nog wel even wachten! :( Bah zeg... :{

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Ik heb Indy & the infernal machine gespeeld, wat zijn dat een houterige bewegingen zeg... poeh poeh. Als je het zo bekijkt hoop ik eigenlijk ook wel op een nieuwe versie. :)

Verwijderd

Er waren eerst plannen voor een vierde Indy-film. Maar die ging geloof ik niet door omdat Ford teveel geld vroeg en er zodoende een budget-probleem ontstond.

Daar hoef je dus geen game-versie meer van te verwachten :'( .

Verwijderd

Lijkt me wel stoer om een echt 3D Indiana Jones spel te hebben, First-Person of Third-Person, maar dan niet Tomb Raider stijl

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
mwah Indy heb ik liever in point-n-click style, zoals Indy&the fate of Atlantis -> topspel!!

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

jaaaaa!!! ik ben ook zeer zeker voor een nieuwe indy :) dat wordt weer uren adventure gepuzzel :) indy and the fate of atlantis was me aller eerste adventure en ook ongeveer een van me eerste spellen op de pc. Heb er ook best lang over gedaan om hem op alle 3 de manieren uit te spelen. (met Sophia, "zonder Sophia, thinking trough" of de "zonder Sophia I'll fight my way trough methode:)) ik was toen 10 ofzo :9 heb hem daarna natuurlijk nog 20 keer uitgespeeld... *aaaaah* die goeie ouwe tijd :)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-01 17:49

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op woensdag 03 oktober 2001 23:15 schreef DaRalph het volgende:
jaaaaa!!! ik ben ook zeer zeker voor een nieuwe indy :) dat wordt weer uren adventure gepuzzel :) indy and the fate of atlantis was me aller eerste adventure en ook ongeveer een van me eerste spellen op de pc. Heb er ook best lang over gedaan om hem op alle 3 de manieren uit te spelen. (met Sophia, "zonder Sophia, thinking trough" of de "zonder Sophia I'll fight my way trough methode:)) ik was toen 10 ofzo :9 heb hem daarna natuurlijk nog 20 keer uitgespeeld... *aaaaah* die goeie ouwe tijd :)
Zijn er 3 manieren dan?!
Ow...

Verwijderd

trouwens alleen indy and the fate of atlantis was goed... de andere indy spellen waren slecht, saai of cliché :(

Verwijderd

er zijn zeker 3 manieren ... alsm je in het vroege stadium ergens een boek moet vinden.. dat boek kan op meerdere plaatsen liggen, als je het gevonden hebt en terrug naar sophia gaat krijg je een dialoog waar ze vraagt of ze mee gaat, de meeste mensen klikken meteen op "ja, je mag mee" maar als je op 1 van de andere 2 klikt heb je weer 2 andere manieren om het uit te spelen :)

Verwijderd

sorry voor de spelfouten maar ik wordt nogal enthousiast als ik terug aan indy denk en daarom typ ik te snel :9

Verwijderd

Topicstarter
Zo gaaf was dat altijd hè... :{ Ik dad een walktrouge en dat was ook niet altijd even makelijk. :) Maar ik wil ook graag dat er eens een nieuwe komt! :P
Pagina: 1