Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT --> bad ping --> help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede gamefanaten (of niet),

Heb Unreal Tournament met patch 4.20, kabel (chello) en een ping van >500! Nu weet ik dat chello misschien beetje oorzaak is :( :( :( (nou ja.. beetje).. maar welke instellingen moet bij UT veranderen om het misschien sneller/betere ping te krijgen?
Alvast bedankt! :) :) :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Krijg dat spel nieteens aan de praat..
Maaruh.. Misschien moet je een andere server kiezen, of een andere tegenstander(s)..

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

De routers van chello zijn een 'beetje' overbelast ( www.chello.to ), dus op een server buiten het chello netwerk kun je het wel vergeten (die 500 ping loop je al op het chello net op).
Je enige hoop is een mede chello-er die een servertje draait. Bij mij staan over het algemeen maar 2/3 servers in de lijst die enigszins speelbaar zijn met een ping 100-200.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi bjorge.. chello overbelast.. ja.. misschien wel logisch.. echter tot voor 3 weken geleden kon ik nog met ping van rond 150-250 spelen.. en nu totaal niet meer.. zelfs snachts niet (maximaal 200).. das gewoon triest! :( :( :(.. zeker voor een die hard online gamer als ikke.. snif :'( :'(.. is er dan helemaal niks aan te doen..... of moet ik bombrieven aan chello gaan schrijven... blackmailen, afpersen???... >:) >:)

Verwijderd

haha die ender :)

RvL reluzzz he >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hey die konijn... yeah.. RvL rulez!!... verdorie alleen dat ik zo'n klote ping heb joh... kan mijn status als beste van de clan :) :) :) nu niet meer waarmaken met zo'n ping... DAT ZUIGT :( :( :(.. en daar betaal je dan 90 piek per maand voor... heb net verdorie paar dagen nieuwe computer... kan gewoon niet online spelen... mijn framerate is verdrievoudigd en kan er niks mee.. aarrrghghhhh :r :r :r

Verwijderd

Ik kan ook niet meer zo goed spelen :(
heb hetzelfde probleem als jou!

alleen heb ik gelrevision (chello?) :(

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Zou die hoge ping ontstaan kunnen zijn sinds je die nieuwe pc hebt?

Oja, van dat gezeur over chello wordt ik ook een beetje ziek. Ja er zijn mensen met problemen, maar lang niet iedereen heeft dat. Zo speel ik met een ping van 40 ook via een chello kabel modem.

Moch je willen proberen ender, schiet dan even richting unreal://24.132.13.162 :7777, misschien dat je daar een redelijk ping hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt beetje gelijk Gert... maar je hebt gewoon geen machtsmiddel om UPC te dwingen je verbinding te herstellen... en nee.. ligt niet aan computer, had het al voordat ik nieuwe kreeg... :( :(... dan maar hier mijn :r :r spuien
Pagina: 1