Ik heb een Diamond Viper II Z200. Toen ik deze gekocht heb kreeg ik daar een driver bij.... Maar die is natuurlijk niet goed, want ik wilde graag NFS V: Porsche spelen en daar krijg ik een geweldig mooi roze scherm

Dus ik download een mooie nieuwe driver van www.diamondmm.com en PERFECT
Alleen nu werkt mijn tv-out optie niet meer en met die mooie films van tegenwoordig is dat nogal annoying
Niet alleen die driver werkt niet (v9.51.03) maar ook anderen, zoals de 9.51.11 en 9.51.12 (welke voor de Savage 2000 bedoeld zijn) werken niet zoals ik wil. Ze zorgen er wel voor dat ik NFS kan spelen, maar niet dat ik mijn video-out kan gebruiken: of het wordt niet ondersteund of windows
crashed of ik krijg zwart-wit op m'n tv (en dit heeft niets met composite of S-video te maken want ik heb beiden geprobeerd).
Dus nu zit ik weer met m'n oorspronkelijke driver waar de tv-out werkt
maar NFS niet
Dus ik download een mooie nieuwe driver van www.diamondmm.com en PERFECT
Alleen nu werkt mijn tv-out optie niet meer en met die mooie films van tegenwoordig is dat nogal annoying
Niet alleen die driver werkt niet (v9.51.03) maar ook anderen, zoals de 9.51.11 en 9.51.12 (welke voor de Savage 2000 bedoeld zijn) werken niet zoals ik wil. Ze zorgen er wel voor dat ik NFS kan spelen, maar niet dat ik mijn video-out kan gebruiken: of het wordt niet ondersteund of windows
crashed of ik krijg zwart-wit op m'n tv (en dit heeft niets met composite of S-video te maken want ik heb beiden geprobeerd).
Dus nu zit ik weer met m'n oorspronkelijke driver waar de tv-out werkt
maar NFS niet