Toon posts:

Airport Inc.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds zaterdag Airport Inc. (goeie reviews) 's-avonds en de gehele zondag gespeeld. Leek erg cool, veel details. Maar nu groeit mijn airport zo snel en makkelijk dat de lol er al vanaf gaat.

Zijn anderen ook zo snel al uitgekeken op de gameplay?

Verwijderd

heb het ook gespeeld...je bent er zeer snel op uitgekeken ja...
ik vond de graphics niet echt goed :(
wel grappige details ja

Verwijderd

Oh ja..en mij dat spel aan willen smeren hè ;)

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:54

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

jaja ik haal em even op, kvond em in de search en wil er toch dingetjes over weten :P . hoe krijg jij je airport in godsnaam zo snel groot enzo?? ik maak alleen verlies!!! heeft iemand misschien een aantal tips/cheats?? pleeez???
kvinnet wel een kewl spel, maar het draait niet echt lekker op mijn laptoppie (P3-600 64mb) denk dat het komt doordat ik geen 3dkaart heb...

We've got that ring of confidence

Verwijderd

Topicstarter
Airport INC., da's lang geleden.

Wat ik nog weet is dat ik na ongeveer 20 uur spelen uitgekeken was. Ik weet nog wel dat je moet zorgen dat je voldoende landingsbanen heb. Zo snel als kan nieuwe bouwen. Alleen op die manier kan je steeds meer contracten binnen halen. Besteed niet te veel tijd in de gebouwen koop zo standaard mogelijk, want elke verandering is niet altijd een verbetering. Ga later pas beginnen met aanpassingen als je geld en contracten genoeg hebt.
Houd ook rekening met CARGO, levert aardig wat geld op.

Have fun.

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:54

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

thanx! hier kan ik denk ik wel wat mee. hoeveel banen in het begin? 2? en allebei die van 2000 meter? of gewoon de kleinste? denk dat ik het eens zonder cheats ga proberen!

We've got that ring of confidence

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
<tijdje terug...>

Ik vond het een aardig concept, leuk uitgewerkt, maar i ergerde mij aan het feit dat ik steeds maar 10 mensen in mijn gebrouwen zag lopen. Tot ik er achter kwam dat ze elk voor 100 man staan ofzo. Al met al was ik OOK snel er op uitgekeken. Had een erg cool spel kunnen zijn maar heeft teveel kleine dingen die het nèt verpesten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1