Genius Netscroll goeie muis?

Pagina: 1
Acties:

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Is de Genius Netscroll PS/2 een goeie optische muis, of kan ik 'm beter links laten liggen....
// en is ie geschikt voor linkshandigen

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik ken 'm niet... zou liever een A-merk nemen, zoals een Logitech of Microsoft. Die hebben ook verschillende symmetrische modellen, dus ook geschikt voor linkshandigen.

Wees niet bang wat extra geld uit te geven aan een muis; het is het erg waard omdat je je muis veel gebruikt.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik dacht dat Genius ook een A-merk was. Ik heb lang met dat merk gemuisd... best wel lekkere dingetjes :)

C:\>_

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:42

Killjoy

Klingon lawn products

De Genius GM-6000 Was een erg hoekig maar ook goed muisje. Jaren achtereen van die dingen versleten. Ben nu op een pc met de laatste bezig. Kom ze helaas nergens meer 2e hands & goed tegen :(

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
GENIUS EEN A-MERK!?!?!?!?!?! echt dus niet he.
Genius is de uitvinder van de scroll muis. en wat voor een scroll muis. Ik heb de Genius Netscroll+ en ik wil echt totaly NIX anders. Het is echt de heerlijkste muis die ik ooit heb gehad. Super licht scroll weeltje, je moet er alleen in het begin even aan wennen. Vooral bij shoot-em-ups als je wilt wapens wisselen met je scroll knop. Maar als je er eenmaal aan gewent bent dan is ie ook super relaxt. Ligt ook lekker in de hand en hij is (ik vind hem) nog mooi ook. Maar een muis is persoonlijk he :)

P.s. Ik ben GEEN medewerker van Genius :)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Sabbath: is dat dezelfde muis die ik bedoel? Zoja, ik ben linkshandig, is deze muis hiervoor geschikt of net als veel andere muizen ergonomisch gevormd (voor mij dus NOT!)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
Het is niet dezelfde muis die jij bedoelt, want hij is niet optisch. Hij is idd ook niet geschikt voor linkshandigen. Maar een muis is een persoonlijke keuze, en ik vind deze muis fantastich. Sorry, ik had je bericht niet goed gelezen.
Pagina: 1