Gateway programma & File/Printer sharing erbij!

Pagina: 1
Acties:

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een programma, wat ik kan installeren op mijn Windows 2000/XP server. Dit programma moet functioneren als gateway/router, aangezien echt ALLES moet worden doorgestuurd. Ik word gek van MSN & ICQ file transfers die niet meer werken...

Nu heb ik FreeSCO bekeken, echter, dit draait onder Linux, en aangezien ik ook nog File & Printsharing naar andere Win 2000/XP/Me pc's moet doen... word dit lastig.

Waarschijnlijk gaan Linux freaks nu massaal roepen da'k Linux het beste kan gebruiken... echt, ik als Linux leek :(

Wie kan mij verder helpen met dit probleem?! Wat raden jullie aan?!

• ProZa|IA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06-2005
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar wat heeft file en printer sharing met FreeSCO als router/gateway te maken ?

Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs

• Kamikazi
  • Niet online
Ik was in eerste instantie van plan om FreeSCO als gateway programma te gebruiken, echter, aangezien ik dus ook File & Printer sharing erbij moet hebben.... valt FreeSCO af, snap je?

• KryTech
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:40
Ik gebruik e-smith server/gateway. Ik weet niks van linux maar dit kan iedereen installeren en begrijpen. File en printer sharing werkt prima ook naar windows machines (win98/2k/xp draaien bij mij thuis en zien de server allemaal staan met printer en al)

Het is 330 mb groot als je de iso download en op cd brand kan je gewoon van de cd booten en installeren. Bij mij werkte alles binnen een uur :) (inclusief ftp server)

www.e-smith.nl

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 15:11

SuperTrooper

Weet hoe het is

Maar dan ga je toch gewoon met RAS spelen in je W2K server systeempje? Dan stel je 'm toch gewoon in als Router als NAT je niet bevalt?

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

• Kamikazi
  • Niet online
Hmmmmz... nog nooit aan gedacht... nog meer tips?! :)
Pagina: 1