Ik was vandaag zoals een normale dag gewoon aan het computeren. Ik was van plan om een spel te installeren, dus ik doe dat (red alert 2) , alles verloopt perfect. Ik ga later dat spel spelen maar het liep een klein beetje vast omdat me muis niet reageerd in dat spel (komt omdat ik alt+enter en weer terug deed). Dus ik doe ctrl+alt+del en sluit het af. maar OPEENS valt me computer uit. hij viel niet echt uit maar me ventilators bleven draaien, beeldscherm valt uit en volgens mij ook de harde schijven. Ik heb ditzelfde bij windowsXP gehad en toen deetie (zoals nu ook) het weer na 15 minuten.
Dus hier in het kort het probleem:
- beeldscherm valt uit. kan nix meer doen.
- ventilators blijven draaien
- geluid neemt af - dus volgens mij zijn harde schijven ook uit.
je kan hem niet resetten. ook niet uitdoen
daarvoor moet ik de voeding uitschakelen..
na restarten valt computer weer uit (soms in BIOS, soms na 2 minuten, soms als hij bijna opgestart is).
Maaar zoals nu heb ik em na 15/20 minuten weer opgestart en alles werkt weer en valt niet meeru uit. Ik heb dit probleem zoals je hierboven leest dus 1 keer al gehad maar verder draait alles zoals het hoort.. nooit vastlopers ofzo..
specs
MSI K7T pro 2-A
AMD 1000mhz
512 mb SDRAM
32 mb TNT2 Riva kaartje
2 netwerk kaarten
PCI SB 128 geluidskaart
meer nodig?
hartstikke bedankt als iemand me hiermee kan helpen want hij draait nu weer (computer) maar ik vraag me af wat er nou aan de hand was/is.
Dus hier in het kort het probleem:
- beeldscherm valt uit. kan nix meer doen.
- ventilators blijven draaien
- geluid neemt af - dus volgens mij zijn harde schijven ook uit.
je kan hem niet resetten. ook niet uitdoen
daarvoor moet ik de voeding uitschakelen..
na restarten valt computer weer uit (soms in BIOS, soms na 2 minuten, soms als hij bijna opgestart is).
Maaar zoals nu heb ik em na 15/20 minuten weer opgestart en alles werkt weer en valt niet meeru uit. Ik heb dit probleem zoals je hierboven leest dus 1 keer al gehad maar verder draait alles zoals het hoort.. nooit vastlopers ofzo..
specs
MSI K7T pro 2-A
AMD 1000mhz
512 mb SDRAM
32 mb TNT2 Riva kaartje
2 netwerk kaarten
PCI SB 128 geluidskaart
meer nodig?
hartstikke bedankt als iemand me hiermee kan helpen want hij draait nu weer (computer) maar ik vraag me af wat er nou aan de hand was/is.