Standaard koeler P4

Pagina: 1
Acties:

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb net een 1,5 Ghz p4 besteld. Nu realiseer ik me dat ik niet zeker weet of hier nu standaard al een koeler bij zit en ik kon op de intel site ook niet echt duidelijkheid krijgen? Wie weet het?

Systeem | Strava

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 22:33
als je de processor in a box hebt gekocht wel

anders niet d8 ik :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
boxed heet zoiets
en die cooler is flink bruut vind ik

• Brakkie
  • Niet online
Ik heb hem bij computerland besteld maar op de site staat nix over boxed of wat dan ook... Het gaat om een P4 1,5 Ghz en hij kost 472 incl. btw.... Doet de prijs dan vermoeden dat die koeler er bij zit????

Systeem | Strava

Verwijderd

Die zit er volgens mij wel bij.

Is trouwens echt een superbrute koeler, superstil en supergroot. Die P4 roeleert.

• Brakkie
  • Niet online
Tof dat jullie allemaal een bijna een antwoord weten maar ik moet het ff zeker weten :) anders moet ik er namelijk ff een koeler bij bestellen...

Systeem | Strava

• Brakkie
  • Niet online
Geen een pentium 4 bezitter hier?

Systeem | Strava

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
misschien ken je dat bedrijf waar je het bij hebt besteld is vragen (email ofzo). daar hebben ze een klantenservice voor (tenminste als het een goed bedrijf is wel..)

Ik heb echt een hele goeie PC.

• Brakkie
  • Niet online
tuurlijk kan ik ff bellen naar Computerland ... Is alleen lastig buiten openingstijden. Ik dacht dat er hier wel iemand zou zijn die antwoord op m'n vraag zou weten...

Systeem | Strava

Verwijderd

Als het er niet bij stond ,reken er dan maar op dat het OEM processor is, wat jammer is, want die boxed koelers van Intel zijn altijd hardstikke goed, bovendien zit op een boxed processor 2 jaar extra garantie. Aan de prijs is niks af te lijden, want juist de onwetende klant (zoals jij dus) probeert men vaak om de tuin te lijden door OEM processors maar iets onder, of zelfs op de boxed prijs te verkopen. :7

• Brakkie
  • Niet online
Nou ik ben benieuwd... Ga gelijk maar ff bellen naar Computerland morgenochtend... ff informeren. M'n ervaring met ze is tot nu toe wel goed dus ik verwacht dat het wel goed komt... :-) Thanx everybody

Systeem | Strava

Pagina: 1