'kicken' topics in mededelingenforum

Pagina: 1
Acties:

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
Het is geen vreselijke ramp ofzo, maar het lijkt me wel handig om het mededelingenforum een beetje 'clean' te houden, m.a.w. dat er alleen echte mededelingen staan.

Nu krijg je bv. het idee dat er nieuwe mededeling is, maar dit blijkt dan in [topic=228224/1/100] een grap met bijbehorende reactie te zijn.
Ook in het topic over Traag is door bijna iedere mod afzonderlijk nog een keer gereageerd, terwijl dat mijns inziens ook goed in de 'bedankt' thread in [LA] gekund had. Bij de mededelingen volstaat dan het officiële bericht.

Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor, doe er dan vooral niets mee, maar naar mijn idee bestaat op deze manier een beetje het gevaar dat de 'echte' mededelingen een beetje ondersneeuwen, zoals dat vroeger in [LA] ook het geval was. En om dat te voorkomen was nou juist het mededelingenforum opgericht...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Traag is _echt_ weg en Johnny is _echt_ mod geworden :D Dat we er een grapje over maken, tsja... Sorry... Maar dat moet kunnen, toch? ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, moet ik je eigenlijk wel gelijk in geven...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Ik heb een nieuw usericon met bijbehorende ondertitel, en omdat precies die post erg kort was, heb ik die ff in IRC gezet. Toen hebben een aantal mensen hier gereageerd, omdat een user 'sjon' (zoals ik jhonny appleseed noemde) geen mod was geworden. Op zich niets aan de hand toch?

Dat er in de 'Traag-thread' een aantal mods reageren is omdat ze zo willen aangeven dat ze achter hem staan. Dat er dan "geschopt" wordt, sjah dat is jammer.

Ik heb zelf het idee dat je je er niet echt druk over hoeft te maken eigenlijk :)

Bericht hierboven

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Van mij hoeft het niet allemaal clean en officieel ;)
Als er iets nieuws staat kijk ik gewoon even en verder nix :)

Met andere woorden, 't maakt mij nix uit, af en toe iets te lezen is ook wel leuk :P

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 03 oktober 2001 18:49 schreef Grrrrrene het volgende:
Traag is _echt_ weg en Johnny is _echt_ mod geworden :D Dat we er een grapje over maken, tsja... Sorry... Maar dat moet kunnen, toch? ;)
Nee vind ik niet... ff intern bespreken ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 18:50 schreef JvS het volgende:

[..]

Nee vind ik niet... ff intern bespreken ;).
Naja, vooruit, je hebt wel gelijk hoor... Sorry :) Zal mijn reacties wel trashen

• Jelle Niemantsverdriet
Op woensdag 03 oktober 2001 18:49 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik heb zelf het idee dat je je er niet echt druk over hoeft te maken eigenlijk :)
Nee ok, ik zei ook al dat ik het geen ramp vond, maar het viel me gewoon op. Vind het zelf wel duidelijk als er gewoon alleen 'kale' mededelingen staan; dat er grappig op gereageerd wordt heb ik ook zeker geen moeite mee maar is naar mijn smaak dan meer op z'n plaats in bv. [LA]. Houdt het wat overzichtelijker.

• Grrrrrene
  • Niet online
Probleem is opgelost...

Verwijderd

Dit soort geintjes ruimen we eigenlijk altijd na een paar minuutjes weer op (nou ja altijd, die ene keer dat we eerder in [forum=32] hebben zitten geinen ;)).
Bij Traag wilden we op deze manier duidelijk maken dat we het heel erg vonden... sja, dat is het voorrecht van de crew nou eenmaal, om dan op die manier nog even afscheid te nemen. Dat maakt voor de rest niets onoverzichtelijker, want er wordt geen oude mededeling omhooggeschopt of een nieuwe gemaakt. En het is daarnaast ook eens een uitzondering.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 03 oktober 2001 18:52 schreef Grrrrrene het volgende:
Probleem is opgelost...
[zeikmode] Ik vond het geen probleem eigenlijk.[/zeikmode]

Nahja we zullen er beter op letten oke?

Bericht hierboven

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 18:55 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

[zeikmode] Ik vond het geen probleem eigenlijk.[/zeikmode]

Nahja we zullen er beter op letten oke?
Doen "we" :)

En sorry voor je reactie, maar als ik mijn reactie verwijder en jouw reactie daar weer op blijft staan... Daar wordt het niet beter op he? ;)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 03 oktober 2001 18:56 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Doen "we" :)

En sorry voor je reactie, maar als ik mijn reactie verwijder en jouw reactie daar weer op blijft staan... Daar wordt het niet beter op he? ;)
Neuh dat bedoel ik niet, ik doel er meer op dat ik het niet zo'n probleem vind en dat Jelle ook aangeeft het niet zo erg te vinden. Simpelweg zeggen dat we er beter op gaan letten en dat ook daadwerkelijk doen had dan ook al afdoende geweest IMO. Maar ach wat boeit het, de posts zijn weg en het MF is weer wat schoner, iedereen blij :)

Bericht hierboven

• Jelle Niemantsverdriet
Op woensdag 03 oktober 2001 18:54 schreef johnny appleseed het volgende:
Bij Traag wilden we op deze manier duidelijk maken dat we het heel erg vonden... sja, dat is het voorrecht van de crew nou eenmaal, om dan op die manier nog even afscheid te nemen. Dat maakt voor de rest niets onoverzichtelijker, want er wordt geen oude mededeling omhooggeschopt of een nieuwe gemaakt. En het is daarnaast ook eens een uitzondering.
Da's waar, dat is het voorrecht. Bij die draad was het ook wat duidelijker, omdat de draad nog maar net nieuw was. Nu was het echt even van: 'huh :? dit was toch al zo? O ja, oud topic |:( ' ;)

Maar goed, boeieh, het was maar een klein opmerkinkje en zoals Floris al zegt: iedereen weer blij :)

In ieder geval bedankt voor de snelle reacties!
Pagina: 1