Toon posts:

Fanatec stuur voor gt3 werkt niet goed!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo fijne twiekertjes :)

ik heb vandaag een fanatec speedster2 stuurtje gekocht voor m'n ps2.

maar nu kom ik er geloof ik achter dat dat stuur niet echt analoog werkt met gt3

als ik dus de knopjes wil verzetten(ingame) zie ik dat het sturen word geregeld door die stuurknuppel die op de dualshock2 zit
dat is wel lullig want dat betekent dat ik vast zit aan een immens groot dood middel punt tijdens het racen (echt zeer slecht te besturen op deze manier)

nu mijn vraag.... is er iemand met dit zelfde stuur die kan zeggen wat ik fout doe?

en heeft dat logitech gt3 stuur ook zo'n oversized dood punt? of is het daarmee wel goed in te stellen?

Verwijderd

Topicstarter
Wanhoops bump ;(

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:30

Raimond613

Simracer

volgens mij is GT3 alleen maar goed te spelen met dat logitech stuur die je ook kan kopen in het GT3 racepack.

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 oktober 2001 20:09 schreef Raimond het volgende:
volgens mij is GT3 alleen maar goed te spelen met dat logitech stuur die je ook kan kopen in het GT3 racepack.
Als dat zo is gaat deze fanatc morgen terug wel jammer mooi solide stuurtje ;(

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 00:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op woensdag 03 oktober 2001 20:29 schreef loekos het volgende:

[..]

Als dat zo is gaat deze fanatc morgen terug wel jammer mooi solide stuurtje ;(
klopt idd, als je een stuur voor GT3 wilt moet je die logitech nemen. Die is ervoor gemaakt en de rest van de sturen werkt niet echt lekker met GT3.

Verwijderd

Topicstarter
Mooi dan weet ik dat ook weer...

ik kan met dat fanatec stuurtje ook helemaal niet in het stuur menu komen,dat is dus echt alleen maar voor het logitech gt3 stuurtje heb ik gemerkt....die fanatec doet eigenlijk niets anders dan een dualshock2 emuleren.

maar weet iemand of het gt3 logitech stuur ook zo'n groot dood middel punt heeft? of is dat misschien ingame ergens af te stellen?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
KLopt, er is maar 1 stuur dat er mee werkt, het officiele, thank you sony...

(ik werk in een winkel waar we er een hele lading getest hebben, alleen logitech werkt...)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 oktober 2001 08:32 schreef Ares het volgende:
KLopt, er is maar 1 stuur dat er mee werkt, het officiele, thank you sony...

(ik werk in een winkel waar we er een hele lading getest hebben, alleen logitech werkt...)
Tof bedankt voor je hulp...ik ga hem gelijk ff omruilen (een een lading bijbetalen) ik heb dat stuur van logitech niet gelijk gehaald omdat die force feedback me niet zo boeit.. maar dat kan je geloof ik ook uit zetten in gt3.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 13:34 schreef loekos het volgende:

[..]

Tof bedankt voor je hulp...ik ga hem gelijk ff omruilen (een een lading bijbetalen) ik heb dat stuur van logitech niet gelijk gehaald omdat die force feedback me niet zo boeit.. maar dat kan je geloof ik ook uit zetten in gt3.
hoezo uitzetten? FF roels, als je het hebt moet je het aanlaten !, maar dat is mijn mening

Verwijderd

Topicstarter
Zo gezegd zo gedaan... ik heb hem vandaag omgeruild voor een logitech gt3 stuur.

Maar nu de klap op de vuur pijl....wat een pokke stuk speelgoed plastic pest zooi is dat nou weer zeg!!!!

hij ratelt, ritst, krast, en kraakt aan alle kanten! totaal niet de kwaliteit die ik van logitech gewend ben, hij werkt wel ok dat wel maar dat is echt alles ook! snel weer terug gebracht die zooi een game als gt3 verdient een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter stuur....ik mag wel hopen dat er nog wat moois voor uit komt want dat gt3 stuurtje is echt nix ;(
Pagina: 1