Shenmue op de Sega Saturn

Pagina: 1
Acties:

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 21:51

Alpine

Twisted animator

Topicstarter
Sommige mensen weten dat AM2-baas Yu Suzuki al tijden het idee voor Shenmue had maar hij moest een console hebben die er genoeg kracht voor had om de wereld van Shenmue te kunnen maken.

Hij zal dus ook zeker geprobeerd hebben om het voor de Sega Saturn te maken. Maar zoals we weten heeft de Saturn niet echt bepaald een kleurrijk leven gehad en is dus vroegtijdig gestorven (maar heeft het LANGER uitgehouden dan de Dreamcast!)

Ik heb een site gevonden die screenshots heeft van shenmue. Klik hier om ze te bekijken.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Hmm, ik vind het er nog niet eens zo heel slecht uitzien voor een 32 bits console :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Zo zie je maar weer wat er gebeurt als er echte programmeurs aan de gang gaan.
de huidige hardware wereld wil ons doen geloven dat we de nieuwste en duurste video kaarten nodig hebben.. maar kijk alleen maar naar shenmue op dreamcast dat is toch ook niet zo'n ingewikkelde video kaart die daar in zit(power vr) maar het resultaat is dus echt verbluffend!

We toffe link trouwens...wel interessant om te zien :)

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 21:51

Alpine

Twisted animator

Topicstarter
Ik heb net ook ff het filmpje gedowned. Een heel leuk filmpje is het en je kan goed zien dat het verhaal bijna hetzelfde was.

Verwijderd

Zooo dan... ik heb nog nooit zulke mooie Sega Saturn graphics gezien.. jammer alleen dat ie zo moeilijk te programeren was :(

Verwijderd

shenmue is echt stoer..
Pagina: 1