vast in Daikatana

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 08:35
zit nu al vast in Daikatana (marsh). kom het gebouw met het rode shield niet in. beneden in het water vind ik alleen een gesloten hek, maar nergens een switch...
anybody?

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

sorry, kan je nie helpen.

maarreh waar hebbie daikatana vandaan?

/me wil hebbuh

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 18:55
Is het iets eigenlijk? Beetje leuk, of echt zo slecht?

• Heintje
Ik speel gewoon de demo, hoor, van de PC Zone-cd. Heb geen kabel, dus moet altijd braaf wachten op de PC-Zone demo's.

Spel doet ouderwets aan. Erg vierkantig. Lijkt tot nu toe nog het meest op een mix tussen de twee Quake II Mission Packs, The Reckoning en Ground Zero...maar die vond ik wel altijd heel goed!

Maar ik ben nog niet echt ver (zit dus vast in het 1e level van de demo, met in totaal 3 levels: steeds het 1e level uit elke wereld).

Het saven met save-gems is erg wennen en doet een beetje Mario-achtig aan.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Heb je al die muggen en dat vliegend beest afgeschoten, daarna moet dat hek open gaan.

Niet op voorraad.

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

En onder dat plateau, met dat rode energieveld, liggen nog wat goodies evenals, in het water. (onzichtbaarheid)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ik ben nu zeg maar tien uur verder en ik moet zeggen dat het helemaal geen slecht spel is, vooral het verhaallijn is toch ergggg goed.
Ik ben nu in het Icelab, en wil nu eigenlijk wel eens naar een ander level, maarja dat wordt denk ik toch nog effe doorknokken.

Hooiiiii

Verwijderd

SHITTTTT

• Heintje
Bedankt. Ben intussen alweer in Noorwegen beland...

Verwijderd

Nadat je de Daikatana vindt komt er een of andere eikel die je terug in de tijd stuurt.
Ik ben nu in het oud Rome ofzo, en heb die Daikatana + een of andere discus(hoe schrijf je dat) kei cool wapen dat wel.
VErder heb ik een of andere mysterieus wapen.
Hoe verder je komt hoe vetter dit spel wordt.
Ben nu al dik tevreden.

HOI
Pagina: 1