Specifieke Hoofdtelefoon gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Sony MDR-V200 koptelefoon, ik ben stad en land afgeweest voor deze "verouderde" koptelefoon. Zouden jullie als jullie in een Audio-Zaak zijn even voor mij jullie ogen uit willen kijken naar dit type? Post het adres van die zaak dan alsjeblieft hier.

Ik heb bij omroep zeeland gezeten, en daar hadden we die dingen, echt superlekker op je hoofd en voor het formaat een mooi geluid.

PS: Als 1 van jullie een MDR-V400 te koop weet, post het dan ook maar...

Nog een plaatje om de herinnering op te halen:
Afbeeldingslocatie: http://us.st3.yimg.com/store2.yimg.com/I/electronicsemall2k_1654_9918856

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Up & Down (Heb namelijk géén zin om uit America te bestellen :( )

20*350ZO45°

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Expert, die hebben rechtstreekse zakenconnecties met Sony. Die kunnen 'm misschien nog wel voor je regelen.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Dan kan ik misschien beter gelijk met hoofddorp bellen lijkt me.

20*350ZO45°

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Sony zit in Badhoevedorp, niet in Hoofddorp. En daar kunnen ze je vast wel helpen inderdaad.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:08
zo "oud" is ie nog niet, want hij staat nog in de nieuwste sony style ((reclame) boekie van sony) ow enne misschien dat helios (www.helios.nl) 'm nog heeft, direct via sony bestellen is vrijwel altijd duurder dan bij een winkel omdat je bij sony de aanbevolen prijs betaald

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:40
Ik heb deze koptelefoon gezien bij de BCC in zoeterwoude-rijndijk een maand geleden. Ik was ook op zoek naar een koptelefoon, maar heb een ander model van Sony gekocht :9. Weet alleen de prijs niet meer...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

die heb ik! :-)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Deze koptelefoon is zeker al uit 1994 ofzo hoor.

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op donderdag 04 oktober 2001 15:45 schreef BigEagle het volgende:
Ik heb deze koptelefoon gezien bij de BCC in zoeterwoude-rijndijk een maand geleden. Ik was ook op zoek naar een koptelefoon, maar heb een ander model van Sony gekocht :9. Weet alleen de prijs niet meer...
Ik heb ze zojuist gebeld, en ze konden mij niet helpen aan zo'n hoofdtelefoon, misschien ben je in de war met een V150 V300 of V800 :'(

20*350ZO45°

Verwijderd

Zelf heb ik al een hele tijd zo'n hoofdtelefoon, echt een fijn ding en goed geluid. Ik zag in je profiel dat je in Vlissingen woont. In Middelburg zit een winkel, Fabro. Daar zou je nog wel eens kans hebben dat je zo'n ding te pakken krijg.
Pagina: 1