Mijn oude STAR NL-10 heeft problemen met het gebruiken van matrix lint papier, hij stopt te vroeg met een pagina, de pagina houdt 2 cm voor de scheurrand op, wat heel vervelend is als ik meerdere pagina's moet printen... Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Verwijderd
Weet je wat die dingen nieuw kostenOp woensdag 03 oktober 2001 18:48 schreef lester het volgende:
w00t dat die dingen nog bestaan
(sorry ik kan je niet helpen met je probleem)
vanaf 400 piek heb je er eentje bij 06 guide !
Verwijderd
Kon je dacht ik oplossen door andere instellingen van pagina lengte/groottte onder je printerinstellingen
(van windows, of textverwerker)
(heb zelf ooit een lc-10 gehad)
(van windows, of textverwerker)
(heb zelf ooit een lc-10 gehad)
Als 'ie te vroeg ophoudt dan heb je waarschijnlijk A4 ingesteld. Ik denk dat jouw kettingpapier van het formaat Legal is, dat is ietsje langer als A4.
Even instellen en kijken of 't helpt
.
Even instellen en kijken of 't helpt
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Ik heb mijn papiertype veranderd, het stond op letter ipv A4, nu gooit hij er A4-tjes uit ipv 2 cm te korte A4-tjes...Op woensdag 03 oktober 2001 21:20 schreef Tony Vroon het volgende:
Als 'ie te vroeg ophoudt dan heb je waarschijnlijk A4 ingesteld. Ik denk dat jouw kettingpapier van het formaat Legal is, dat is ietsje langer als A4.
Even instellen en kijken of 't helpt.
Pagina: 1