Er gaat een gerucht de ronde dat Metal gear solid 2 gecancelled is omdat 1/3 van ut spel zich in het WTC afspeelt!!!!!aan de ene kant vink ut wel lachuhh; dit spel was DE reden waarom iedereen een PS2 zou gaan kopen, nou nu niet meer dus!!!!>:)
Van [forum=6] naar [forum=12].
vaag, wat kan je er nou dan nog aan veranderen, ik vind het niet erg dat het in het WTC afspeelt,dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet erg vind wat er daar gebeurt is
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
zo hey.. gelijk conclusies trekken op grond van een gerucht..
Jij bent lekker bezig Masterchilla, je moet niet alles geloven wat je hoort.
Laat me raden, jij bent zeker anti-ps2..
Koeienstront, zoals ik al eens in een ander topic poste. Waarom zouden ze miljoenen door de plee spoelen?
Verwijderd
MGS2 is niet gecancelled en zal gewoon uitkomen, als eerste in de VS. en dan de rest van de wereld.
dit is }:O-shit, ze hebben wel het spel aangepast na de ramp maar dat zou geen vertraagde release met zich meebrengen.
Verwijderd
je voelt je wel genaaid zeg
ben jij als jappanner ff een topgame aan het brouwen, storten een paar arabieren zich in 2 grote torns, pcies de plek waar jouw game afspeelt
Verwijderd
Nix aan toe te voegen. Sjezus, dit is nou al het zoveelste negatieve PS2 bericht sinds de prijsverlaging dat nergens op slaat. En bovendien ligt MGS2 al bijna in de winkels in Japan!Op woensdag 03 oktober 2001 18:53 schreef ds het volgende:
zo hey.. gelijk conclusies trekken op grond van een gerucht..
Nog even en we gaan ingame screenies en movies zien!
Ja hallo, wakker worden. Daar kijken we al meer dan een jaar naar. De preview is zelfs al ontzettend lang legaal verkrijgbaar voor particulieren.Op woensdag 03 oktober 2001 21:44 schreef kixor het volgende:
Nog even en we gaan ingame screenies en movies zien!
Als ze het spel veranderen door er dingen uit te halen zou ik het jammer vinden en ook erg stom. Boeien dat die torens er nu niet meer staan. Red Alert en Wolfenstein enzow zijn toch ook gewoon uitgebracht.
Als ze het veranderen laat ze dat dan doen door op de situatie in te spelen. Netzoals met het START-2 akkoord in MGS.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
MGS2 ligt in japan toch pas in 2002 in de winkel? Volgens mij bedoel je dat hij bijna in Amerika in de winkels ligt (november).Op woensdag 03 oktober 2001 21:43 schreef 007 het volgende:
[..]
Nix aan toe te voegen. Sjezus, dit is nou al het zoveelste negatieve PS2 bericht sinds de prijsverlaging dat nergens op slaat. En bovendien ligt MGS2 al bijna in de winkels in Japan!
Hij denkt gewoon grappig te zijn.
1 post, zal wel kloon zijn ofzo.
1 post, zal wel kloon zijn ofzo.
Verwijderd
Idd. Al die posts van mensen die haten wat ze niet hebben, niet kunnen betalen of niet willen omdat ze vooroordelen hebbenNix aan toe te voegen. Sjezus, dit is nou al het zoveelste negatieve PS2 bericht sinds de prijsverlaging dat nergens op slaat. En bovendien ligt MGS2 al bijna in de winkels in Japan!
Nee, het is idd niks geworden met dit topic
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()