[OFP] Addons, patches, voertuigen, missions

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Hey hallo,

ik heb net effe lopen speuren, maar godsamme voor dit spel is het enige fatsoenlijk vindbaar de 1.1 patch & 1.2 patch, maar ondertussen zijn er toch wel officiale "addons" en missions packs vrijgekomen? kunnen we dit topic gebruiken als het grote patch/addon/mission topic misschien? als je wat kan vinden of je weet waar het is, then post het hier! als het goed is komen er binnekort ook nieuwe campaigns uit, (camp david -> http://www.3dactionplanet.com/flashpoint/campaigns.htm )

ziet er wel tof uit, het duurt allemaal alleen zo lang, net als die MODS waar ze al een half jaar mee bezig zijn. :(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Wat ik wel weet is dat ik hem op het moment niet had hoefen kopen. Multiplayer zuigt gewoon keihard en valt me vies tegen, 1.2 moest toch zo'n verbetering zijn :?
Okay het is beter geworden maar nog niet goed genoeg. Ik laat hem in de kast liggen en wacht op bettere patches, anders "dag F100,- !!" ;(

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Ik denk dat je nog wel ff op de mods kan wachten.Omdat codemasters de sdk nog niet vrij heeft gegeven.

Verwijderd

Ja je krijgt ook die Vietnam mod, die schijnt wel enorm te gaan roelen.. maarja.. dat duurt nog wel een flink tijdje..