5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Het ziet er anders uit. Je hebt wat minder knoppen, en meer ruimte om in te werken. Daarnaast heb je nu in het 3D window een wireframe optie, en het gaat allemaal sneller.
De 2D editor heeft geen "bevel" en "extrude to point" optie meer, maar die kende je nog niet, dus die ga je ook niet missen, verder veroorzaakte die bevel alleen maar fouten.
Verder hoef je eigenlijk alleen maar de nieuwe plaats van veel dingen op te zoeken.
Er zitten ook 2 nieuwe tools bij om makkelijker bergen te kunnen doen enzo.
De 2D editor heeft geen "bevel" en "extrude to point" optie meer, maar die kende je nog niet, dus die ga je ook niet missen, verder veroorzaakte die bevel alleen maar fouten.
Verder hoef je eigenlijk alleen maar de nieuwe plaats van veel dingen op te zoeken.
Er zitten ook 2 nieuwe tools bij om makkelijker bergen te kunnen doen enzo.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
mmm...ik vind het zeker sneller geworden, maar ik vind die aparte windows voor classes en textures nou niet bepaald beter.
2d shape editor is idd iets makkelijker
2d shape editor is idd iets makkelijker
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik heb zojuist mijn Unreal Tournament op een andere harde schijf geinstalleert zo dat ik UnrealEd 2 eens nader kom bekijken.
Het ziet er mooier uit, beter geordend maar ik heb nog nergens gevonden waar je textures en classes kunt aanduiden?
Volgens mij maakt dit het maken van Unreal Tournament Levels niet gemakkelijker.
Het ziet er mooier uit, beter geordend maar ik heb nog nergens gevonden waar je textures en classes kunt aanduiden?
Volgens mij maakt dit het maken van Unreal Tournament Levels niet gemakkelijker.
vind ik wel. Die texture en actor windoowtjes kan je gewoon mininaliseren, daar is ruimte voor gemaakt linksonderin. Verder hoef je toch niet om de seconde een nieuwe texture te selecteren.
verder kan je nu ook onder vage hoeken je textures draaien. En dat kon in Ued1 niet.
Wat ik wel lastig vind is dat je als je een trap maakt dat de zijkant niet meer 1 vlak is om te texturen. het zijn allemaal "coplanar" strepen geworden. En dit doet de 2D editor ook. Uitermate irri.
Maar over het algemeen is het vind ik dan wel een stuk beter geworden. Ben nu met een CTF map bezig.
verder kan je nu ook onder vage hoeken je textures draaien. En dat kon in Ued1 niet.
Wat ik wel lastig vind is dat je als je een trap maakt dat de zijkant niet meer 1 vlak is om te texturen. het zijn allemaal "coplanar" strepen geworden. En dit doet de 2D editor ook. Uitermate irri.
Maar over het algemeen is het vind ik dan wel een stuk beter geworden. Ben nu met een CTF map bezig.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
mmm...wazig, als ik mn level opstart kan ik m prima in mn eentje spelen maar met bots knalt ie eruit.
Ook heb ik na het gebruik van Uted 2.0 geen wapens meer als ik een singleplayer game opstart (zelfs geen body hammer ed).
ach ja, ooit werkt t allemaal.
Ook heb ik na het gebruik van Uted 2.0 geen wapens meer als ik een singleplayer game opstart (zelfs geen body hammer ed).
ach ja, ooit werkt t allemaal.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Clay,
Allemaal maar goed maar ik wil ook eens beginnen maps te maken en zonder deftige tutorials geraak ik niet zo ver ermee.
Aangezien ik de jouw fantastish vindt had ik liever gehad dat je daarmee bezig was.
Reiko
Allemaal maar goed maar ik wil ook eens beginnen maps te maken en zonder deftige tutorials geraak ik niet zo ver ermee.
Aangezien ik de jouw fantastish vindt had ik liever gehad dat je daarmee bezig was.
Reiko
Pagina: 1