CS en Win2k probleem

Pagina: 1
Acties:

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024
Vorige week heb ik 2 IBM 60gxp 40GB HDD's in RAID0 op mijn asus a7v133 mobo gezet, en maar eens Win2000 erop gezet (voorheen had ik Win98). Anyway, alles werkt nu in principe heel lekker, en toen zette ik CS er maar weer eens op. Eerst kreeg ik 1 of ander DirecctDraw expired probleem, wat ik uiteindelijk heb opgelost door een andere versie van directX 8 te installen.
Toen ik ging spelen reageerde me muis oppeens heel anders (Trust Ami Mouse Optical 200), zodra ik me muis beweeg schokt het beeld een beetje, de muis is echt niet meer secuur, als ik langzaam beweeg en probeer te aimen, verspringt me crosshair steeds per cm ofzo, ik krijg hem nauwelijks goed gericht of stil. Dit is dus echt goed kut. Dit probleem heb ik nooit eerder gehad met die muis, en in windows doet ie het gewoon goed. Ik heb van alles geprobeerd, weer andere versies van directX, met en zonder de drivers van me muis, CS opnieuw installen, laatste detonator drivers, maar niets schijnt te werken. Voordat ik dus vorige week die RAID schijven erin stopte en Win2000 installde, deed alles het cool, met voor de rest dezelfde drivers en shit.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik kan zo niet spelen (and I am addicted).

AMD Athlon TBird 1,0Ghz
Asus A7V133
2x IBM 60GXP 40GB in RAID0
447MBRAM
Asus V7700 Geforce 2GTS 32MB
Creative Soundblaster PCI128

Thanx & Greetz,
Chuck