[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Wel een aardige gozer (heb 3 woorden met hem gewisseld in chat)
Hoezo?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Wie ken R3xømn1u/\/\ in CS en in UT?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
fastboy..Op donderdag 04 oktober 2001 00:02 schreef JeanLucPicard het volgende:
Zal ik zo een topic openen:
[CS] Wie kent [DCM]JeanLucPicard?
Verwijderd
wie kent -]LBW[-Sytse ?Op donderdag 04 oktober 2001 00:02 schreef JeanLucPicard het volgende:
Zal ik zo een topic openen:
[CS] Wie kent [DCM]JeanLucPicard?
Verwijderd
Ja nog steeds geen clan. Ben zelf maar opgestapt uit =[FbT]=
(Fragged by Tweakers)
Ging een beetje dood namelijk.
UT en CS gaat nog in volle vaart hoor.
Verwijderd
IkOp donderdag 04 oktober 2001 02:32 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
wie kent -]LBW[-Sytse ?
Het probleem is dat hij TE goed is. Ik ken niemand die zijn ass kicked.
Iemand van jullie hem al verslagen. Hij heeft na Unity nu alweer in DP (Delta Project) gespeeld en zit nu in Synchro.
Hij speelde altijd via een casema basic verbinding (ping 200).
Nu heeft hij ADSL fast (ping 50).
Ik heb een demo waarin hij friendly speelt met clanmembers. 3 x godlike, unstoppable. dat soort dingen.
Wie hem verslaat kan volgens mij met UT geld gaan verdienen!!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Volgens mij kun jij geld verdienen met het rondbazuinen van dit soort onzinOp donderdag 04 oktober 2001 10:55 schreef TD-DMZ het volgende:
Ik vroeg dit eigenlijk als geintje, hij speelt CTF met normale wapens.
Iemand van jullie hem al verslagen. Hij heeft na Unity nu alweer in DP (Delta Project) gespeeld en zit nu in Synchro.
Ik heb een demo waarin hij friendly speelt met clanmembers. 3 x godlike, unstoppable. dat soort dingen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
[pestmode]Op donderdag 04 oktober 2001 10:55 schreef TD-DMZ het volgende:
Ik vroeg dit eigenlijk als geintje, hij speelt CTF met normale wapens.
Zoiets heet toch aimbot?
[/pestmode]
Hij heeft idd in veel (te vell) clans gezeten, maar hij is wel goed.
Ik vroeg me gewoon af of iemand hem weleens tegenkomt. Hij speelt veel in de Gamepoint 1 server. Verder alleen private clan servers.
Waar ken jij hem van dan? Hij molt jou, en dan is het gelijk een UT-God?Op donderdag 04 oktober 2001 15:54 schreef TD-DMZ het volgende:
ff als reactie. ik denk niet dat jullie hem zomaar slopen. hij zit/zat??? in ieder geval ook in het NL-TEAM.
Hij heeft idd in veel (te vell) clans gezeten, maar hij is wel goed.
Ik vroeg me gewoon af of iemand hem weleens tegenkomt. Hij speelt veel in de Gamepoint 1 server. Verder alleen private clan servers.
NL-Team is wel super ja als je daarin zit, *kuch*
Daarmee gebeurd niks...
Zou wel geinig zijn als dat internationale toernooi een keer zou starten.
Verwijderd
IkOp donderdag 04 oktober 2001 02:32 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
wie kent -]LBW[-Sytse ?
U kick my ass, who doesn't
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
yup, klopt hehe, ik ben em laatst tegen gekomen op lockdown 2001Op donderdag 04 oktober 2001 00:00 schreef Larzan het volgende:
Z3us? Die heeft in Unity gezeten ¥..en in nMe als ik me niet vergis.
Wel een aardige gozer (heb 3 woorden met hem gewisseld in chat)
Hoezo?
Dan heb je mij vast ook wel gezien, ik zat 2 stoelen naast hem.Op donderdag 04 oktober 2001 23:40 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
yup, klopt hehe, ik ben em laatst tegen gekomen op lockdown 2001