Nadat ik mijn t-bird 1,4 ghz naar 1,6 ghz heb overclockt en dan in windows ben start hij zomaar ineens opnieuw op. Ik had dit ook al toen mijn processor op 1,4 ghz liep maar dat was zelden. Ik heb een 250 watt voeding en ik zit mij af te vragen of het dus aan de voeding ligt
Verwijderd
Mhh..
Neem dan meteen geen risico en doe er een 400/430 watt in.. ?? Dat lijkt mij tenminste.
Neem dan meteen geen risico en doe er een 400/430 watt in.. ?? Dat lijkt mij tenminste.
Probeer es je core voltage iets omhoog te krikken, had mijn pc ook, gewoon 0.1 volt meer core voltage en nu blijft ie altijd aan
Verwijderd
idd.. Geforce 2 MX en DVD-speler vragen namelijk ook vrij veel energie ..Op woensdag 03 oktober 2001 17:14 schreef Hooi het volgende:
Mhh..
welke windoos?
In XP/ 2K betekent een blue screen namelijk standaard reboot, zonder dat je het merkt.
De voeding hoeft het dus nog geen eens te zijn...
In XP/ 2K betekent een blue screen namelijk standaard reboot, zonder dat je het merkt.
De voeding hoeft het dus nog geen eens te zijn...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
ga voor een 400watt of 430 ofzo
voor systeem van mij zie onder
ik heb een 300watt inwin voeding
maar ik heb af en toe ook welles last dat hij spontaan reboot als hij NET in windows is
dus een 300watt zal niet genoeg zijn als je er een andere videocard in gaat zetten
koop dus maar eenmalig een 450watt ofzo
das zeker goed
voor systeem van mij zie onder
ik heb een 300watt inwin voeding
maar ik heb af en toe ook welles last dat hij spontaan reboot als hij NET in windows is
dus een 300watt zal niet genoeg zijn als je er een andere videocard in gaat zetten
koop dus maar eenmalig een 450watt ofzo
das zeker goed
Hij reboot ook heel af en toe als die gewoon op 1400 mhz staat en core voltage of i/o voltage omhoog doen helpt niet. Ik heb dan wel windows xp maar hij loopt eigenlijk niet vast en normaal reboot die in winxp pas als die zo'n 20 sec hangt. Ik ga dus toch maar voor de nieuwe voeding.
wat is je +5v waarde (in je bios, of viahardware monitor?)
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
ik heb mijn systeem op een 200 watt voeding endie reboot nooit
[off topic]
Ik heb een 350Watt voeding en sinds ik mijn waterkoeling+2 ccfl's heb aangesloen knippert mijn monitor heel erg (storing) kan dit hier ook mee te maken hebben
[/off topic]
Ik heb een 350Watt voeding en sinds ik mijn waterkoeling+2 ccfl's heb aangesloen knippert mijn monitor heel erg (storing) kan dit hier ook mee te maken hebben
Helemaal! Het is zeker een voltage-prob. Dikkere voeding en een hogere Vcore voor je Athlon.Op woensdag 03 oktober 2001 18:08 schreef shorty151 het volgende:
bla
Maar als het geheugen nu een beetje stuk is?
Verwijderd
je gaat toch niet die hele koelkast op de voeding van je pc aansluiten...Op donderdag 04 oktober 2001 01:56 schreef D3NN1S het volgende:
[off topic]
Ik heb een 350Watt voeding en sinds ik mijn waterkoeling+2 ccfl's heb aangesloen knippert mijn monitor heel erg (storing) kan dit hier ook mee te maken hebben[/off topic]
250w niet genoeg voor een AMD ... ow ?
Ik heb een 230w ... en ik draai ... naja zie me sig. maar
Of als je geduld heb dit plaatje.
http://darklord.at.wlk.cc/pc-specs/stressedtempz.jpg
Of als je geduld heb dit plaatje.
http://darklord.at.wlk.cc/pc-specs/stressedtempz.jpg
edit:
Damn ... verkeerde url
Damn ... verkeerde url
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
we praten hier over een TB 1,4 ghz die heeft zeker 300 watt nodigOp maandag 14 januari 2002 14:45 schreef TheDarkLord666 het volgende:
250w niet genoeg voor een AMD ... ow ?
Nee. Waarschijnlijk is je pomp niet electromagnetisch afgeschermd en veroorzaakt hij storing op je videokaart.Op donderdag 04 oktober 2001 01:56 schreef D3NN1S het volgende:
Of je pomp trilt zo hard dat je monitor staat te wiebelen
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Pagina: 1