Toon posts:

Black and white HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet verder komen bij Black and white ik zit vast bij het gedeeldte waar mijn beest gevangen genomen is mijn
beest zit vast tussen drie pielaren twee daar van heb ik al weg wie kan mij helpen

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 11:16
Eeeuh... volgens mij moest je dan 3 missie volbrengen; Ogres tegenhouden, Vuurregen stoppen en zo'n grote Ogre verslaan (of heb ik nu het verkeerde level in ged8en :? )

check anders ff www.planetblackandwhite.com , d'r zal vast wel een walktrough bijstaan. Volgens mij ben ik ook bij dat level afgehaakt, het spel begon mij te irriteren :(

Verwijderd

Topicstarter
is goed ik zal kijken bedankt

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:56
neeej das een ander level....

Je bedoelt dat je beest tussen 3 pilaren zit en dat er een Chinees dorpje ook is naast jou vallei? Je moet gewoon al die dorpen overnemen en dan mol je zijn tempel and that's it.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Er zit ergens in dat leveltje een gek mannetje trouwens. Hij leeft bij dat meertje ergens bij je eerste dorp. Afgezonderd bij een huisje en vuurtje. Weet iemand wat het werkelijke nut van dit mannetje is?

Hij schreeuwt telkens: You can't hurt me!
En hij spreekt nog de waarheid ook :P
Je gooit hem meters ver en je gooit stenen op um. Dood gaat ie echt niet. Hij loopt telkens relaxt terug.
Wat ik dus wou zeggen, dit mannetje kan je (denk ik) gebruiken om het laatste dorp te veroveren. Je gooit het mannetje namelijk uit je "machts-cirkel" (je weet wel, als je daar uit gaat kan je geen wonderem meer uitvoeren en hoor je gek gepiep), als hij uit deze cirkel is kan je rondom hem gewoon miracles casten en zo de bevolking naar je toe krijgen.

Ik weet niet of het werkelijk zo kan want ik was op dat punt gestopt namelijk. Te saai...
Weet iemand trouwens ook wat je verder kan doen als je niet met je creature mee gaat de vertex in. Dat je dus achterblijft in het leveltje ervoor?

Verwijderd

Topicstarter
he je hebt gelijk het werkt bedankt

• pyoonexk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09-2025

pyoonexk

Do you like Dags???

dat mannetje kun je over het hele eiland gooien, en waar hij terrecht komt daar kun je je hand gebruiken,en das makkelijk.

heb hem helemaal naar de bovenste tempel gegooid en dan in zo'n sacrifice schaal gedropt, en dan kun je dat dorp mooi leegmaken (allemaal sacrificen)

iRacing Profiel

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 00:06 schreef pyoonexk het volgende:
dat mannetje kun je over het hele eiland gooien, en waar hij terrecht komt daar kun je je hand gebruiken,en das makkelijk.

heb hem helemaal naar de bovenste tempel gegooid en dan in zo'n sacrifice schaal gedropt, en dan kun je dat dorp mooi leegmaken (allemaal sacrificen)
en dan...? Dan zijn er toch geen mannetjes meer die je aanbidden = geen believe = geen macht = pilaar omhoog = creature niet terug :?

Had ik ook op een gegeven moment probleempje mee: teveel gesacrifised, had daarna te weinig mensen die in me geloofden en er waren ook te weinig (lees: geen) vrouwen om nieuwe schepseltjes te maken :)

Toen moest ik importeren vanuit m'n andere dorpjes :)

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 11:16
heeft iemand dit spel ooit wel eens uitgespeeld? Ik vraag me af of de ending de moeite was...

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 15:21 schreef hicham het volgende:

[..]

en dan...? Dan zijn er toch geen mannetjes meer die je aanbidden = geen believe = geen macht = pilaar omhoog = creature niet terug :?

Had ik ook op een gegeven moment probleempje mee: teveel gesacrifised, had daarna te weinig mensen die in me geloofden en er waren ook te weinig (lees: geen) vrouwen om nieuwe schepseltjes te maken :)

Toen moest ik importeren vanuit m'n andere dorpjes :)
ik had geen andere dorpen nog...
Pagina: 1