Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

internet SMS actie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Libertel geeft geen SMSjes meer door die via ICQ zijn verstuurd. Dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet zo fijn.

Voelen de Tweakers ervoor om Libertel te mailen en te zeggen dat ze naar een concurrent stappen, omdat we het allemaal oneens zijn met het stilzetten van die dienst?

Ik ben zeker bereid om dan m'n abonnement ervoor op te zeggen, want ik vind het gewoon een extra service, die Libertel niet levert, maar andere mobiele telefonie providers wel. Ik dacht dat Ben het ook gewoon bleef doen.

Het hoeft natuurlijk niet persé Libertel te zijn, maar ik had in gedachten dat we een datum afspreken, en op die datum allemaal 1 mailtje sturen.

Nu wilde ik weten of hier animo voor is. Als er een paar honderd mensen binnen korte tijd mailen, dan zullen we zeker aandacht trekken, misschien zet dat ze aan het denken.

Je hoeft natuurlijk heel je abonnement niet op te zeggen, maar je kunt op z'n minst helpen mailen, om te proberen die gratis SMS-service weer terug te krijgen.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Goed plan.

Stuur ik een mailtje naar mijn provider, Ben, dat ze het vooral zo moeten houden :P

Verwijderd

K wens je veel suc6, maar het heeft geen zin.

Paar weken terug toen gedaan met Dtone, kreeg leuke uitleg terug dat het in eigen belang is van de klant omdat anders al het normale sms en telefoon verkeer er aan ten onder gaat.

Toen ook even gemaild naar de Opta. :) Maar die stellen ze gewoon in het gelijk. Is nl. iets wat in de voorwaarden staat van je provider. En het bevorderd te concurentie.

Dus al met al, weinig kans dat dit je wel iets gaat opleveren.

Verwijderd

hebben jullie t nieuwste al over sim lock gehoord?

consumentenbond wil dat providers de lock voor prepay toestellen gaan afschaffen dit om concurrentie te verbeteren :+

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 17:19 schreef mafiasven het volgende:
hebben jullie t nieuwste al over sim lock gehoord?

consumentenbond wil dat providers de lock voor prepay toestellen gaan afschaffen dit om concurrentie te verbeteren :+
zou wel geinig zijn..

maarja.. prepay telefoons zijn een stuk duurder geworden :(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zou niet mailen, omdat ik het eigenlijk wel met de providers eens ben.

Ik vind dat ze het recht hebben hun netwerk tegen overbelasting te beveiligen. Ik moet er niet aan denken om tijdens mijn vakantie niet naar Nederland te kunnen bellen (bijvoorbeeld). Ik heb zo'n telefoon niet voor niets, hij moet het wel doen als ik hem nodig heb. En als Libertel-Vodafone de kans op goede service zo denkt te kunnen verbeteren dan moet dat maar zo...

Ik moet er wel bij zeggen dat ik een prepaid klant ben die niet veel van internet SMS gebruik maakt.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Sommige sms sites sturen je eigen nummer mee, die komen wel aan.

Verwijderd

ik heb BEN niet overal berijk maar waar ik berijk moet hebben heb ik het tis lekker goedkoopt en altijd sms.
Je kan wel gaan mailen of actie voeren maar denk je dat het helpt?????
Pagina: 1