[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Volgens de search is er al heel veel over gepraat
Sorry, heb niet gezocht. 
Was zo "blij" dat ik dit gevonden had. Ga wel ff zoeken. Verdere reacties zijn natuurlijk wel altijd welkom!
Was zo "blij" dat ik dit gevonden had. Ga wel ff zoeken. Verdere reacties zijn natuurlijk wel altijd welkom!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Gefeliciteerd, die heb ik al 3 weken op me hd staan...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
nou nou...Op woensdag 03 oktober 2001 16:47 schreef TD-DMZ het volgende:
Sorry, heb niet gezocht.
veel plezier ermee.... wat jij aan het downloaden bent is gewoon een techdemo om bepaalde toffe dingen te showen. Dat betekend dat veel van de dingen die in de final komen hier niet eens inzitten en hij nog nauwelijks speelbaar is.
Speel ze.... (als je em al aan de praat krijgt)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
* wacko heeft 'm ook al een paar weekjes...
is trouwens niet veel aan hoor, verwacht er niet te veel van.
is trouwens niet veel aan hoor, verwacht er niet te veel van.
Unreal 2 zelf wordt wel supervet naar mijn mening, maar kheb die ook al gespeeld. Wel mooie graphics enzo.
Heb het nu dus gespeeld. je kan idd niet echt spelen met missies enzo, maar heb wel een paar levels van binnen gezien. Er is ook een map met een skaarj warrior erin, die beweegt echt fucking mooi!!! Verder staat er in een map dat alleen een gangetje is dat wijf van unreal2. Kan alleen maar zeggen dat de graphics van dit spel volgens mij HEILIG worden!!!
krijg hem niet eens aan de gang
Hij loopt wel maar ik kan alleen maar spelen in dat 'kubus' level
Verwijderd
dit is al zovaak gezegd.Op donderdag 04 oktober 2001 16:46 schreef Wimo. het volgende:
krijg hem niet eens aan de gangHij loopt wel maar ik kan alleen maar spelen in dat 'kubus' level
je moet niet unreal2.exe opstarten
je dubbel klikt op de mapnaam in windows, dan krijg je zo'n open ding. en dan klik je op overige ofzo en dan browse je naar unreal.exe
Pagina: 1