[CS] Not done?

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Ben ff wat aan het klooien met CS, vet spel dus toch maar de game gekocht. Nou ben ik dus lekker een complete n00b newbie noem het maar op 8-)
Heb altijd enorm veel Quake gespeeld (1 en 2) maar volgens mij wordt het nogal als lame ervaren om met de biggest gun zo hard mogelijk door de level te lopen en iedereen overhoop te schieten (niet dat ik dat altijd doe, maar zo nu en dan is dat best effectief :P ).

Nou vroeg ik me af wat dus absoluut als "not done" wordt ervaren in CS. Campen is toch niet echt lame, anders hoef je die sniper-rifles toch ook niet in het spel te zetten. Lijkt me een beetje onzin om daar mee rond te rennen.

:?

de betaler vervuilt

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 23:20

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Wat je niet moet doen is een team mate overhoop schieten (hoef je geen newbie voor te zijn) en niet elke ronde te campen, een keertje kan geen kwaad.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Basecampen, achter dozen zitten zonder reden, cheaten en teamkillen natuurlijk, je mattie blocken als ze dekking willen nemen, je medeteamgenoot verraden door teveel geluid maken, mij knifen >:) .

Steam

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Op woensdag 03 oktober 2001 16:37 schreef Jaspertje het volgende:
Wat je niet moet doen is een team mate overhoop schieten (hoef je geen newbie voor te zijn) en niet elke ronde te campen, een keertje kan geen kwaad.
Maar team-mates kun je toch niet altijd overhoop schieten? Is toch server-afhankelijk of niet?

de betaler vervuilt

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Daar heb je helemaal gelijk in, soms staat het erbij, en soms niet, als je het zeker wilt wten moet je gewoon ff tikken (ff = friendly fire) meestal reageren ze dan wel, anders gewoon on or off erachter...

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 16:39 schreef JeanLucPicard het volgende:
Je mattie blocken als ze dekking willen nemen
Ja, dat vind ik zo irritant. Hoe vaak me dat al niet gebeurt is. Wil je in de dekking springen, staat er zo'n lullo schijterig achter je over je schouder te kijken wat er allemaal aan de hand is... En dood ben je. Heel vervelend.

Waar ik zelf een gigantische hekel aan heb, is dat, als er nog maar twee of drie mensen over zijn, iedereen blijft campen. Dan zit je dus een paar minuten naar levenloze dodo's te kijken.

Over het algemeen vind ik ook dat er op de vrije servers maar bar weinig wordt samengewerkt. Ieder holt als een kip zonder kop naar de vijand. Ze laten (bijvoorbeeld) de persoon met de bom (als je terrorist bent) gewoon maar loslopen. Of ze rapen de bom niet op als die vlak voor hun voeten ligt. Al die lui moeten gewoon gaan deathmatchen, vind ik...

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Tipje: uitkijken met granaten (HE's kunnen je teammates killen :P en flashes die niet goed getimed zijn zijn ook irritant)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Wat ik irri vind is dat mensen direkt gaan roepen dat je een cheater bent als je boven aan staat. (!! NEE IK STA NOOIT BOVEN AAN!!)
En campen is lame volgens sommigen, nou die moeten maar een ander spel gaan spelen want campen hoort er gewoon bij....daar is de shift key voor :P

Maar euh ik speel het bijna nooit maar dis wel duidelijk... 8-)

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Op woensdag 03 oktober 2001 17:11 schreef Manic het volgende:
En campen is lame volgens sommigen, nou die moeten maar een ander spel gaan spelen want campen hoort er gewoon bij....daar is de shift key voor :P
Als je dan toch blijft staan, noem het dan verdedigen, dat moet wel kunne, als de ct bijvoorbeeld moeten voorkomen dat t de bom plaats. dan is het gekke werk dat de ct aanvalt...ondanks het gezegde dat aanval de beste verdedi/eging is

Verwijderd

Mensen gaan al heel snel zeuren dat je campt , ook al cover je de hostages als terror of cover je de bompspot al ct. Maar daar heb ik gewoon dikke schijt aan en doe dat gewoon. Het zijn vooral die newbies die beta 7 spelen enzo die zichzelf tof vinden enzo.Je mag campen in CS, alleen weining mensen stellen het op prijs. Als ik weinig health heb doe ik het vaak wat rustiger aan en ga ik af en toe ergens ff rusten zodat ik goed kan horen of bepalen waar de enemy's zitten.Dus campen is totaal niet erg. Maar ga bijv neit campen als terr als je nogeens de bom heb en vervolgens met een glock in een toren gaat zitten ofzo.

1- Flashbangs! Kijk uit met die dingen want sommige mensen rushen graag en die krijgen dan zon ding in hun muil.
2-Blokken: Geef je tm's ruimte , ga er niet vlak naast staan of achter. Als die gene wilt schuilen kan dat dus niet omdat je er dan voor staat en gaat ie vervolgens dood.
3- TeamKillen: nou.. duidelijk toch? :)
4-Ga niet de hele tijd achter iemand aan lopen en zodra je een vijand ziet dat je hem door heem heen in de vijand probeert te knallen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
momenteel is heel CS 'not done'.... 1*kuch*.*kuch*3
Pagina: 1