Toon posts:

Welke high-end 19" beelscherm? Eizo Sony Phillips?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe 19" beeldscherm kopen. Hij moet vrij goed zijn. Ik zit redelijk vaak en lang achter mijn beeldscherm.

Ik zit nog wat te twijfelen tussen:
Eizo T761 => 865euro (incl verzendkosten)
Sony Multiscan G420 => 800euro (incl verzendkosten)
Philips 109P20 => 630euro (incl verzendkosten)

Welke zou ik nemen. Die philips schijnt al erg goed te zijn en is ook meer dan 200euro goedkoper dan de Eizo. Is die Eizo echt die 200euro meer waard?

Verwijderd

Ik zou zeggen ga met een loep naar een dealer, en kijk zelf, vergelijk, bekijk het raster heel goed etc.

Je kunt beter bij de dealer kijken dan thuis erachter komen dat het net niet helemaal is wat je zoekt IMHO...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken geen Eizo dealer hier in Groningen. Ik wou hem bestellen via een webtrader op i.net

Verwijderd

Eizo nemen, die zijn wel rammend duur, maar nun komma nul last van. Op mijn vorige werk hadden we in het call center van die 21" TFT en 17"&19" CRT, PRIMA! En je zit er soms wel meer dan 8 uur bijna continu achter...

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
Ik zit hier op mijn werk achter een Eizo Flexscan T761 19"
haarscherp beeldje.

Thuis heb ik een philips, ook niets over te klagen alleen iets minder scherp (maar wel goed alleen dat zit hem in het prijsverschil van bijna 1000 piek tussen die eizo en philips)

Verwijderd

LG is ook nog een optie

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Ik zit nu achter m'n Eizo F730, en dat is een echt top schermpje.

Oftewel ik zou voor de Eizo gaan!

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Waarom praat je in euro's vind je jezelf wijs ofzo?

Verwijderd

ga in ieder geval niet voor iiyama

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 oktober 2001 17:10 schreef minipolopikoler het volgende:
Waarom praat je in euro's vind je jezelf wijs ofzo?
Yup, wijzer dan jou. Is je alles opgevallen dat alles al in euro's staat? En het bedrag in nederlandse guldens is omgerekent? Dus een pot sause bij de AH kost 1.95 euro (4.23 gulden) ipv 3.99 gulden (1.84 euro). Mijn zakelijke bankrekeningen zijn ook allemaal omgezet in euro's ipv guldens. No flame, hoor. Maar maak ff niet van die domme opmerkingen. Alles gaat dus bijna al in euro's.

Ik denk dat ik toch maar voor de Eizo ga :-)
Ze zijn ook in prijs gezakt 8-)

Verwijderd

Ik heb eergisteren bij Raf in Amsterdam een Compaq monitor gekocht (p900). Dit is een 19' met vlakke trinitron(Sony) beelbuis. Het beeld is zeer scherp :9~ . Hij draait 1024@768 op 120Hz. Het is een aanbieding van 1999 voor 999
Er zijn er nog twee dus haast u
Groetjes

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

een tip: koop NOOIT een monitor die je niet gezien hebt. Webwinkels zou ik dan ook echt ten zeerste afraden. Je kijkt in de winkel en als die monitor je bevalt neem je ook DAT exemplaar mee.
Geen beeldbuis is hetzelfde, het verschil tussen twee exact dezelfde schermen zal je nog kunnen verbazen. Koop alleen een monitor die je met je eigen ogen goed hebt zien draaien en waar je tevreden over was.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Oh ja en 1600*1200@85 en nog hoger 1920*????@76 Maar dan moet je wel 3 cm van je beeldscherm af gaan zitten om het nog te kunnen lezen
P.s. ik geloof dat zo'n Nec wel erg goed is. Het is zeker zo dat je het geval dat je wil kopen ff moet laten demonsteren. Ik ben ook een keertje in het o'tje genomen. Op de beurs in Utrecht een Mitsubishi 90e gekocht (19') en thuis had ie linksboven een vage plek. Het was niet echt storend maar toch!?!? Als ik de testen van de computerbladen moest geloven was die 90e echt de topper der toppers. Die van mij dus niet. So beware!!! En nee dan bij voorkeur dat Nokia testproggie mee. Laat je niet gek maken met mooie space plaatjes die het scherm er uit spuugt, want daarmee kan je niks van de kwaliteit van de monitor zien.
succes
Pagina: 1