Waarheid die niet gezegd mag worden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 08:41
Gepost door DTorro Woensdag 3 Oktober 2001 - 15:40 Score: -1 (Troll)
sorry dat ik dit zeg en off-topic is...

Maar ik word echt HEEEL ziek van mensen die bang zijn voor een Troll / Flame or whatever en juist omdat ze zo lief vragen om GEEN troll te geven, doe ik dat met ALLE plezier!!!

het mag wel een keer afgelopen zijn met dat sneue 'zie dit niet als een flame want het is mijn eigen mening' en dit is geen Troll want bla bla bla!'

Gaat HEEN!

Iedereen zegt toch een MENING?
of mag je alleen maar feiten plaatsen hierzo?

daarom my 2 cents...
Please stop met dat gezeur om maar niet in een slecht boekje te komen te staan ok?

Beoordelingen: +1, -1: Troll, 0: Troll, -1: Flamebait, Totaal: -1 / 4x
Je mag op Tweakers.net ook niet eens je mening uitspreken of je word al weggemod..

Maar heel veel mensen zijn schijtziek van dat gezeur.. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

een linkje naar de draad waar het staat zou wel fijn zijn :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis zowel een troll, flamebait als off-topic. Impressive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08
Op woensdag 03 oktober 2001 16:34 schreef DeepFreezer het volgende:
Tis zowel een troll, flamebait als off-topic. Impressive :)
* Felicia agrees Maar ik denk dat je dit beter in LA kan dumpen.

Over de moderatie, ik ben het met Deep eens omdat het niet echt vriendelijk overkomt (wel "redelijk" gefundeerd maar niet vriendelijk).

Edit:"
Kan wel reply-en maar mezelf niet editen.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=375774

Dat is de reactie van DTorro waar we het over hebben by the way...

Verder is mijn mening:

- ja, je hebt gelijk, je wordt er soms schijtziek van
- de reactie op t.net moet je niet doen, is inderdaad (zoals gezegd, troll / flame / off topic en overbodig) op het forum zijn deze reacties (zij het anders verwoord) beter te plaatsen

Hoe aanlokkelijk dan ook, op een dergelijke manier reageren op t.net heeft geen enkele zin, hoe waar dan ook, daar is dit forum ook voor bedoelt en dan zou LA een betere plek zijn.

Jaymz, mischien een move op zijn plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik raak ook soms geïrriteerd, maar dat gebeurt niet vaak. Als mensen zoiets boven hun post zetten, dan lees ik daar meestal overheen en ik beoordeel zelf wel of het een troll/flamebait is.
Veel erger vind ik het als mensen achteraf hun post editten omdat zij het niet met de moderatie eens zijn. Dat is pas ergerlijk.

Veel kun je er echter niet aan doen: dat is gewoon een probleem van sommige users. Het is IMHO vrijwel onmogelijk om al die mensen er persoonlijk op aan te spreken en het opnemen van een extra kopje in de FAQ zet ook geen zoden aan de dijk.
Daarom denk ik dat een move naar LA juist niet de goede zet is: daar kan men er ook weinig aan doen.

Het is juist een TMF zaak om te bekijken hoe we hier als moderators professioneel mee omgaan. Als mensen bijvoorbeeld hun post editten omdat zij het niet met de moderatie eens zijn en zij komen daarna hier op TMF hun zaak nog eens bepleiten, laat ik voordat ikzelf modereer altijd eerst die edit weer weghalen. Meestal zijn die mensen dan heel blij dat zij uiteindelijk van -1 afkomen én ze weten de weg naar het TMF voortaan zelf te vinden. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz weet het ff niet.

Dit is deels TMF en een deels LA. Op LA loopt al een draadje dat naar de oplossingen voor dit probleem zoekt.

Het punt dat DTorro aandraagt is bekend, en we hopen dat er binnenkort een oplossing komt waardoor gerichter aan de moderaties, en daarmee het algemeen nivo op T.net, gewerkt kan worden.

Eigenlijk is het hiermee afgehandeld:

"DTorro, je hebt helemal gelijk, en 'we' zijn hier al een tijdje mee bezig. Sterker nog; de eindstreep gaat in zicht komen. Alleen is jouw reactie niet on-topic in die draad. Hier, of op LA is een betere plek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 18:16 schreef Jaymz het volgende:
Jaymz weet het ff niet.
Zeg dan * Jaymz komt er niet uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 03 oktober 2001 19:42 schreef DeepFreezer het volgende:

[..]

Zeg dan * Jaymz komt er niet uit... ;)
Oja, verrek :D

Jaymz keeps losing track of his 'ondertitels' and Signatures |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 08:41
Ik dank jullie wel voor jullie reacties

Ik moest het in eerste instantie gewoon even kwijt en dat was alles hoor, Hoeven jullie niet gelijk massaal te reageren! :)
Pagina: 1