Tijd om op F5 te drukken denk ik....
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Precies da's het probleem..Op woensdag 03 oktober 2001 16:07 schreef hdd het volgende:
Krijg ik zo'n 34012 x per dag
Maar goed, F5 is true I know..
'k wou 't maar even melden.
Zo had ik 'em nog niet gehad nl.
slotje.... 
Maar inderdaad, Die f*cking code 55 zie ik steeds vaker.
Ach ja, weet dat zu er weinig aan kunnen doen..
Wat ik wel vreemd vind is dat ie mij af en toe uitloged terwijl ik daar niet omgevraagd heb... gewoon tussen een pagina wissel in

Moet ik dat uitloggen persoonlijk nemen?
Maar inderdaad, Die f*cking code 55 zie ik steeds vaker.
Ach ja, weet dat zu er weinig aan kunnen doen..
Wat ik wel vreemd vind is dat ie mij af en toe uitloged terwijl ik daar niet omgevraagd heb... gewoon tussen een pagina wissel in
Moet ik dat uitloggen persoonlijk nemen?
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Neuj or, gebeurt hier ook... vooral als het druk is.Moet ik dat uitloggen persoonlijk nemen?
Uhm ja, laten we het houden op gewoon een rebootOp woensdag 03 oktober 2001 18:01 schreef Devil_2000 het volgende:
wow wat was er net aan de hand ? een upgrade ofzo
En GoT is rete snel hier! houden zo
Okay, nou het is weer als vroeger echt heerlijk snel zeg 
Ik had eigenlijk gedacht dat de AMD servers in gebruik waren genomen, maar het was een "normale" reboot dus.
Ik had eigenlijk gedacht dat de AMD servers in gebruik waren genomen, maar het was een "normale" reboot dus.
Helaas, die server is nog gewoon in aanbouw.Op woensdag 03 oktober 2001 18:09 schreef Devil_2000 het volgende:
Okay, nou het is weer als vroeger echt heerlijk snel zeg
Er komen 3 servers aan iig:
1x Dual AMD WebServer
2x Loadbalancer
Bericht hierboven
Okay klinkt goed, wordt het in LA gemeld wanneer de servers klaar zijn ?Op woensdag 03 oktober 2001 18:44 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Helaas, die server is nog gewoon in aanbouw.
Er komen 3 servers aan iig:
1x Dual AMD WebServer
2x Loadbalancer
Ik denk 1der in MF waneer het forum down gaatOp woensdag 03 oktober 2001 18:52 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Okay klinkt goed, wordt het in LA gemeld wanneer de servers klaar zijn ?
Nee, *dat* is nuttig zeg...Op woensdag 03 oktober 2001 18:54 schreef hdd het volgende:
[..]
Ik denk 1der in MF waneer het forum down gaat
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Ja dat kan natuurlijk ook, wordt vanzelf wel overgenomen door een user en geplaatst in LA gok ikOp woensdag 03 oktober 2001 18:54 schreef hdd het volgende:
[..]
Ik denk 1der in MF waneer het forum down gaat
Het is nog niet echt bekend wanneer deze servers klaar zijn, maar hoelang gaat het ongeveer duren voordat het forum weer online is (paar minuten/uren/dag)?
(heb hier namelijk niet veel verstand van, maar wil er graag meer over weten)
Is het toch ookOp woensdag 03 oktober 2001 18:56 schreef brammus het volgende:
[..]
Nee, *dat* is nuttig zeg...
Het forum ligt dan minstends een uur op z'n gat hoor,
dus van te voren vermelden is wel handig
Dat was een troll hoorOp woensdag 03 oktober 2001 18:59 schreef hdd het volgende:
[..]
Is het toch ook
Het forum ligt dan minstends een uur op z'n gat hoor,
dus van te voren vermelden is wel handig
Wanneer het forum down gaat, zijn er denk ik bitter weinig mensen die dat bericht zullen lezen dunkt me...
Vandaar dus
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Op woensdag 03 oktober 2001 19:34 schreef brammus het volgende:
[..]
Dat was een troll hoor
Wanneer het forum down gaat, zijn er denk ik bitter weinig mensen die dat bericht zullen lezen dunkt me...
Vandaar dus
Van te voren word dat gezegt natuurlijk, beetje nadenken he?
Okay, wat is de functie van Apollo -> Forum draait toch op Arshia ?Op donderdag 04 oktober 2001 15:01 schreef robinvreuls het volgende:
Apollo is gereboot
Apollo draait de database voor GoT, Arshia = webserver dus die serveert de plaatjes e.d.
Okay dat is duidelijk, beiden hebben dus problemen (wat al langer bekend was/maar waar ik nu dus pas achter benOp donderdag 04 oktober 2001 15:16 schreef Daniel Kegel het volgende:
Apollo draait de database voor GoT, Arshia = webserver dus die serveert de plaatjes e.d.
Pagina: 1