Brander naar de kl*te: nieuwe of laten repareren?

Pagina: 1
Acties:

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-04 19:56

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag een antwoord van Philips op mijn vraag waarom mijn brander (PCA460-RW) het niet meer deed. Het blijkt dus een hardwarematig probleem te zijn, en hij zou dus gerepareerd moeten worden. Nu zat ik te denken, zou het niet goedkoper om een nieuwe brander zoals de Lite-On 16x10x40x Retail van 285 piek? Zijn hier mensen met ervaringen?

Thx voor jullie replies!

Hallers

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
Gewoon vervangen jongen, herstellen kost je bijna evenveel en dan heb je nog het risico dat hij binnen 2 maand terug stuk gaat!

Trouwens, Plextor rules (louter informatief! :) ), ik zou wel weten wat te kiezen!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-04 19:56

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Op woensdag 03 oktober 2001 16:06 schreef Fire69 het volgende:

Trouwens, Plextor rules (louter informatief! :) ), ik zou wel weten wat te kiezen!
Heeft Lite-On ook niet een Plextor loopwerk???

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 03 oktober 2001 16:06 schreef Fire69 het volgende:
ik zou wel weten wat te kiezen!
Ik ook ;) Namelijk géén plextor want een 16/10/40 LiteOn kost maar 249 (bijna de helft van een Plex) en die doet het echt net zo goed, als ik hem naast de Plex van een maat van mij zet, kom ik vaak sneller ern beter uit de bus met branden.

20*350ZO45°

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:25
Ik heb hier een Plex 40X CD-ROM en die LiteOn fikker. Met z'n tweetjes doen ze het beter dan welke andere combo CD-ROM met een Plextor fikker...

BTW:
Nu is het met Nero lastig CD fikken:
CD erin, opdracht geven, windows loopt vast, 5 minuten later schuift laatje open en zegt Nero dat de CD klaar is :)

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 16:25

Blauw

De Schreeuw

Op woensdag 03 oktober 2001 16:24 schreef _JGC_ het volgende:
Ik heb hier een Plex 40X CD-ROM en die LiteOn fikker. Met z'n tweetjes doen ze het beter dan welke andere combo CD-ROM met een Plextor fikker...

BTW:
Nu is het met Nero lastig CD fikken:
CD erin, opdracht geven, windows loopt vast, 5 minuten later schuift laatje open en zegt Nero dat de CD klaar is :)
Dat is idd lekker snel :D

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:49

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 03 oktober 2001 16:10 schreef Hallers het volgende:

[..]

Heeft Lite-On ook niet een Plextor loopwerk???
Heel kort:

Nee.

Verwijderd

Inderdaad gewoon een nieuwe kopen. Die gasten repareren toch alleen maar voor een hoop geld, kost zomaar een anderhalve meier. Is een beetje jammer denk je niet?
En inderdaad: Plextor rules. Ik heb ook zo'n unit, en dat werkt dus echt uitstekend. Heb bijna nooit fouten. Bovendien hebben ze een goede garantie dat ze hem bij je komen halen... Dacht ik :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ligt eraan wat er precies kapot is. Misschien heb je nog een oude Cdromspeler liggen die je kunt gebruiken om dat ding te fixen.... (was ik ook van plan te doen bij me Sony fikker, maar Sony was zo aardig hem nog net in garantie te rekenen, dus hoefde ik me hier niet aan te wagen!)

Anders gewoon nieuwe kopen
Pagina: 1