• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
(Search gebruikt, FAQ gelezen, onder de veronderstelling dat dit topic zo 'mag'.. correct me if im wrong)

Mijn ultrabrakke dutsjtone sagem heeft er definitief de brui aan gegeven, het was dat goedkope geval van 100 piek destijds. Nu weet ik dat er per 1 september een forse prijsstijging in de telefoons is geweest maar nu vraag ik me af of iemand nog een prepaypakket weet (kwaliteit boeit niet zo veel) van een piek of 100. Ik ben een *boel* winkels af geweest en ik heb niks kunnen vinden :(.. Anders wordt het toch aan de dure nokia beginnen maar aangezien ik 15 ben en op het moment niet over een baantje beschik zou dat nog wel eens lastig kunnen worden :)

Verwijderd

hmmz 2e hands phonetjes aan ged8 misschien..
en m35's zijn nu vrij goedkoop omdat iedereen ze heeft.. dus probeer t met een prepay van ben ;)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
dank :) zal morgen even naar vragen bij de usual winkels

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 08:23
Zie http://www.telecomvergelijker.nl/

Daar staan ze allemaal, gesorteerd op prijs, losse abo's maar ook combie's van abo+gsm.

NB: dit is mijn derde post in 5 minuten, over (bijna) precies hetzelfde. Misschien nuttig om het in de FAQ te zetten? *D

offtopic:
Grappig trouwens, het omgekeerde van Dutchtone (D*) is *D

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kreeg vorige week de verrassing van mijn leven:

In plaats van een nieuw abbo te nemen en op die manier een nieuw toestel op de kop te tikken, was het voor mij het voordeligst om mijn huidige abbo te verlengen voor een jaar.

Volgends de winkelier was dit (logisch idd) omdat providers de nadruk van het winnen van nieuwe abbo's verleggen naar het behouden van de huidige abbo's, en dat doen ze op deze manier.

Ik heb een Ben abbo verlengt, en Ben doet dit dus sinds kort, wellicht dat andere providers ook een dergelijke optie bieden. Als je dus al een abbotje hebt kun je op die manier behoorlijk voordelig een toestel op de kop tikken :)