Verwijderd
haha je moet hem eerst uloaden op i-netOp maandag 08 oktober 2001 15:46 schreef Wubbe het volgende:
Dit is mijn desktop. Wel al een paar dagen oud, maar het moet maar.
F:\My Documents\Windows XP.bmp
Verwijderd
??? I-net?? gewoon www.i-net.com????Op maandag 08 oktober 2001 15:49 schreef globiel het volgende:
[..]
haha je moet hem eerst uloaden op i-net
Verwijderd
Nee, je moet je plaatje uploaden naar een server ergens op Internet, bijvoorbeeld http://picserv.mediamonks.nlOp maandag 08 oktober 2001 16:19 schreef Wubbe het volgende:
[..]
??? I-net?? gewoon www.i-net.com????
Verwijderd
[img="http://picserv.mediamonks.net/7746.jpg"]http://picserv.mediamonks.net/7746.jpg[/url]
Verwijderd
<html>
[img]"http://picserv.mediamonks.net/7746.jpg"> </html[/img]
Heh you did itOp maandag 08 oktober 2001 16:48 schreef Wubbe het volgende:
Laten we het dan eens zo proberen.
[afbeelding]
Thanks allemaal
Verwijderd
Dat is een leuke auto, zeker van je zelfOp maandag 08 oktober 2001 16:45 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
allemaal? volgens mij hebben er maar een paar geholpen.Op maandag 08 oktober 2001 16:48 schreef Wubbe het volgende:
Laten we het dan eens zo proberen.
[afbeelding]
Thanks allemaal
(en waarom post je um als ik hem er al neer had gezet?)
The devil is in the details.
Verwijderd
Heehe, daar mag je dan erg blij mee wezenOp zondag 07 oktober 2001 22:45 schreef Marc00 het volgende:
[..]
zo he jij bent 6 keer zo lang geregistreerd en ik heb al meer posts dan jij
Maareh, ik heb niet zoveel kunnen gotten de laatste paar maanden (werk , en de rest van mijn drukke leven
jow die wreed uitgebouwde Astra mag wel ff geshared wordenOp maandag 08 oktober 2001 16:45 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz

Wat is beter intel or AMD krijg ik een slotje en deze PUURE onzin NIET GVD
omdat dit geen pure onzin is,Op maandag 08 oktober 2001 17:31 schreef Qorne het volgende:
AAAARRGGG word GEK van deze Topicsals ik een vraag over :
ten eerste is het altijd fun om elkaars desktop te bewonderem (als het lukt, wubbe hehehe
ten tweede is het interessant om elkaars desktop te bewonderen omdat je altijd nieuwe leuke proggie`s tegenkomt en dat is een flameware tussen intel vs amd nieT.
Je moet niet zo zeuren als je niets zinnigs te melden heb ga dan een andere thread verziekenOp maandag 08 oktober 2001 17:31 schreef Qorne het volgende:
AAAARRGGG word GEK van deze Topicsals ik een vraag over :
Het is FRIET!
Verwijderd
(komt van instalatie cd af van Alien vs Predator!
Verwijderd
WOW..waar hebbie die vandaan??? die wallpaper is gaaf....Op maandag 08 oktober 2001 17:11 schreef HitmanWVU het volgende:
geresized naar 800x600
[afbeelding]
Geen id waar ik hem vandaan heb. Ik zal hem hier wel ff posten:Op maandag 08 oktober 2001 17:44 schreef Zoefjoef het volgende:
[..]
WOW..waar hebbie die vandaan??? die wallpaper is gaaf....

wat is die balk bovenin bij jou??Op maandag 08 oktober 2001 19:17 schreef Zoefjoef het volgende:
Thanx man...echt gaaf...heb em gelijk ingesteld, dus mijn DT ziet er nu zo uit:
[afbeelding]
*HINT* FAQ *HINT*Op maandag 08 oktober 2001 19:21 schreef MarkyB het volgende:
[..]
wat is die balk bovenin bij jou??
Verwijderd
arg!Op maandag 08 oktober 2001 19:21 schreef MarkyB het volgende:
[..]
wat is die balk bovenin bij jou??
statbar heet dat proggie, kijk hier voor een soortgelijk proggie, winbar.
als je nu 1 pagina terugkijkt,
misschien een idee om die door te kijken

Te lui om te zoekenOp maandag 08 oktober 2001 19:31 schreef Type het volgende:
[..]
arg!
statbar heet dat proggie, kijk hier voor een soortgelijk proggie, winbar.
als je nu 1 pagina terugkijkt,dat je bent, dan kan je zien wie wat hoe en waar, en in de de FAQ staat het ook allemaal...
misschien een idee om die door te kijken![]()
![]()

Verwijderd
het is gelukt om mijn start-knop te veranderen! Ik heb de start-text weggehaald en deze bitmap neergezet.
Ziet er wel leuk uit, d8 ik zo.

Kijk ook hier:
[topic=224393/2]
Zou je aub de wallpaper url kunnen geven?Op maandag 08 oktober 2001 20:48 schreef m4rt1n het volgende:
Kijk dit is, dit is mijn WinXP desktoppie, en
het is gelukt om mijn start-knop te veranderen! Ik heb de start-text weggehaald en deze bitmap neergezet.
[afbeelding]
Jah je kan zeggen wat je wilt over haar, maar het is echt een super ge*l ding !!Op maandag 08 oktober 2001 21:42 schreef Access het volgende:
Nou, zo:
[afbeelding]
Ze blijft lekker he!
PS. ik zal m'n Desktop ook zo snel mogelijk klaar maken voor een screenshot
Verwijderd
Ze is niet verkeerd, maar geef mij maar Shannon ElizabethOp maandag 08 oktober 2001 21:44 schreef Manic het volgende:
[..]
Jah je kan zeggen wat je wilt over haar, maar het is echt een super ge*l ding !!
PS. ik zal m'n Desktop ook zo snel mogelijk klaar maken voor een screenshot
Verwijderd
Jongens dit is toch een primeur!!Op maandag 08 oktober 2001 20:48 schreef m4rt1n het volgende:
Kijk dit is, dit is mijn WinXP desktoppie, en
[afbeelding]
Kijk ook hier:
[topic=224393/2]
Heb ut allus eerder gehadOp maandag 08 oktober 2001 21:55 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Jongens dit is toch een primeur!!Mijn START-KNOP is veranderd onder Windows XP build 2600.
Verwijderd
Dat zul je met de FAQ ook niet vinden, want dat heb ik zelf gemaaktOp maandag 08 oktober 2001 21:34 schreef Zoefjoef het volgende:
WTF is dat geval rechts onderin bij jou? en nee, the FAQ en search heb ik niet gebruikt
Is desktopX object met analoog klokje onder een ronddraaiende wereldbol (transparant) en cpu monitor (graph)
en knopjes voor balken met HD monitor taskbar, run cmdline en tasktray.
Verwijderd
Hmmm had je het ook op deze manier gedaan??Op maandag 08 oktober 2001 22:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb ut allus eerder gehad
O ja,Op maandag 08 oktober 2001 21:37 schreef willem169 het volgende:
Klik voor vergroting
[afbeelding]
-en de foto:
dat ben ik samen met m'n meissie
iemand al een uptime van bijna 3 dagen ?
Zo, jij had zeker tiet zat om dat screenshotje te makenOp maandag 08 oktober 2001 22:29 schreef handig het volgende:
[afbeelding]
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Verwijderd
Kon ook niet ruiken dat jij WInXP hadOp maandag 08 oktober 2001 22:14 schreef Jeep het volgende:
Als je ff goed kijkt zie je in mijn "start"knop ook GO staan
Heb jij het op dezelfde manier gedaan? ( met reshacker )
Hij loopt zeker als een TIET hahahahOp maandag 08 oktober 2001 22:29 schreef handig het volgende:
[tietbeelding]
Verwijderd
Mijn desktop verkleind:

Of in het groot:
http://www.stratingnet.nl/desktpgr.jpg
Jeroen
Verwijderd
Sorry, flauw van mij. Is gewoon windowblinds op w2k. Daar is geen gein an (als ik het gekocht heb zal ik het gebruiken ook zegOp maandag 08 oktober 2001 22:32 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Kon ook niet ruiken dat jij WInXP had![]()
Heb jij het op dezelfde manier gedaan? ( met reshacker )
Maar als jij dat zelf veranderd hebt is dat best knap.
Verwijderd
Geef niks, het schijnt niet knap te zijn. Want er zijn mensen die het hebben gedaan met Tclock, alleen vaag want die werkt niet bij mij. MOp maandag 08 oktober 2001 23:14 schreef Jeep het volgende:
[..]
Sorry, flauw van mij. Is gewoon windowblinds op w2k. Daar is geen gein an (als ik het gekocht heb zal ik het gebruiken ook zeg).
Maar als jij dat zelf veranderd hebt is dat best knap.
aar ja ZO kan het ook
Verwijderd
Sorry hoor maar jesus wat een ranzige tietOp maandag 08 oktober 2001 22:29 schreef handig het volgende:
[afbeelding]
WinBar
Hier!
StatBar
Hier!
CoolInfo
Hier!
WindowBlinds
Hier!
WindowsFX
Hier!
DesktopX
Hier!
Litestep
Hier!
Litestep Themes
Hier!
TweakXP
Hier!
Hoe krijg ik een plaatje bij me systeeminfo?
Hier!
Tclock
Hier!
Doorzichtige WinAmp(win2000 & WinXP only!)
Hier!
Tweakers.net headlines(Active Desktop)
Hier!
TransText
Hier!
Transperizer
Hier!
Sites met verschillende wallpapers/skins/icons etc.
www.customize.org
www.deviantart.com
www.wincustomize.org
www.gamewallpapers.com
www.abstractanime.com
www.looroll.com
www.animewallpapers.com
www.lotsofskins.com
www.phong.com
www.desktopgirls.com
[live opgenomen modus]Op maandag 08 oktober 2001 22:29 schreef handig het volgende:
[afbeelding]
vind jij dit mooi???? Mein Sjtront is mooier
[/live opgenomen modus]
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Jep, geweldige joepen.Op dinsdag 09 oktober 2001 00:37 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
[live opgenomen modus]
vind jij dit mooi???? Mein Sjtront is mooier
[/live opgenomen modus]
Verwijderd
Mooie achtergrond...nou ja bijna alles met Laetitia erop is mooiOp dinsdag 09 oktober 2001 14:33 schreef M_DaRK het volgende:
Hier de mijne ook maar ff:
[afbeelding]
The box said 'requires Windows 95 or better', so I installed Linux...
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/285701 staat ie tussenOp dinsdag 09 oktober 2001 17:29 schreef TheMrH het volgende:
[afbeelding]
Die is kewl man! Waar ken je die downen?
Verwijderd
hehe, ik ben er 1 vanOp maandag 08 oktober 2001 23:23 schreef Leipo het volgende:
Hier is ie weer voor de luie GOTters die de search niet willen gebruiken en ook nooit terugbladeren![]()
<knip>
thx voor die Lucidamp pluginn, kewl effect
Verwijderd

Zijn er al meer mensen die hun Start knop hebben veranderd onder WINDOWS XP, zo ja, hoe dan?
Ik zie dat jij het al hebt gedaan, waarom vraag je het dan?Op dinsdag 09 oktober 2001 21:27 schreef m4rt1n het volgende:
Nieuwe coolinfo rox.
[afbeelding]
Zijn er al meer mensen die hun Start knop hebben veranderd onder WINDOWS XP, zo ja, hoe dan?
Verwijderd
Kun je die ergens neer zettenOp dinsdag 09 oktober 2001 18:38 schreef Rappie het volgende:
nog maar een keertje
Is cool

tää on taas niin tätä
Verwijderd
die rox, zet ff neer zonder iconenOp dinsdag 09 oktober 2001 22:43 schreef ThePartyBorg het volgende:
Hiero maar weer een update van de mijne...:
[afbeelding]

Ben ff

Je kunt hem hiero vinden...: The Wallpapers HQOp woensdag 10 oktober 2001 00:39 schreef Type het volgende:
[..]
die rox, zet ff neer zonder iconen
tää on taas niin tätä
sorry!
Modemmers: Eat this!

Toch maar een weblog?
Die is best COOL
Hmm kan je deze ff online plaatsen ?
dit is m alsjeblieftOp woensdag 10 oktober 2001 00:39 schreef Type het volgende:
[..]
die rox, zet ff neer zonder iconen

en eentje van ne0 ook:

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
En wat kan jou dat nu schelen?? er zijn ook mensen die het graag zelf blijven proberen tot het lukt, je moet bewondering hebben voor het doorzettingsvermogen van Wubbe.Op maandag 08 oktober 2001 16:54 schreef Marc00 het volgende:
[..]
allemaal? volgens mij hebben er maar een paar geholpen.
(en waarom post je um als ik hem er al neer had gezet?)
Evenwel bedankt voor alle hulp namens Wubbe
Verwijderd
Hoe heb je die kleine pop up met -= Music =- gekregen?, is namelijk wel handigOp woensdag 10 oktober 2001 10:37 schreef tomic het volgende:
Ook mijn desktop is te zijn, alleen is hij 1600x1200!
sorry!
[afbeelding]
directory aanmaken met snelkoppelingen en/of applicaties die je in dat menuutje wil hebben, extra werkbalk aanmaken in je taakbalk, die extra werkbalk naar je desktop slepen en voila, een kind kan de was doen.Op woensdag 10 oktober 2001 14:19 schreef OFfSpRINgEr het volgende:
[..]
Hoe heb je die kleine pop up met -= Music =- gekregen?, is namelijk wel handig.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Zou je de originele wallpaper(zonder icoontjes etc.) online kunnen zetten?Op woensdag 10 oktober 2001 10:37 schreef tomic het volgende:
Ook mijn desktop is te zijn, alleen is hij 1600x1200!
sorry!
[afbeelding]

Als iemand een goed proggie kent om eConsole naar de systemtray te krijgen, hou ik me aanbevolen,
Verwijderd
Ik heb die 2 verschillende wallpapers zo gedaan met het programmaatje Ultramon. Is een must-have voor dualmonitor bezitters. En met dit ptogje verlengd ie ook je taskbar over je 2de scherm.
Behalve als er al goeie software bij je kaart zit, maar ik gebruik gewoon een 2de PCI-kaartje.
hoe hebbie EConsole zo mooi transparant gekregen?Op woensdag 10 oktober 2001 16:32 schreef Squar_b het volgende:
Hier is mijn desktop van mijn pc op het werk:
[afbeelding]
Als iemand een goed proggie kent om eConsole naar de systemtray te krijgen, hou ik me aanbevolen,
Tray It kan alles in de systray gooien.Op woensdag 10 oktober 2001 16:32 schreef Squar_b het volgende:
Hier is mijn desktop van mijn pc op het werk:
[afbeelding]
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Niet,Op woensdag 10 oktober 2001 20:29 schreef Zorg het volgende:
[..]
hoe hebbie EConsole zo mooi transparant gekregen?
Maar je kan ook een BMP-tje als achtergrond instellen in EConsole, en als je dan dezelfde pakt als degene die je als achtergrond hebt, lijkt hij transparant.
Je moet wel zorgen dat je als achtergrond de resolutie neemt die ook je monitor heeft.
das teveel werkOp woensdag 10 oktober 2001 21:02 schreef Squar_b het volgende:
[..]
Niet,
Maar je kan ook een BMP-tje als achtergrond instellen in EConsole, en als je dan dezelfde pakt als degene die je als achtergrond hebt, lijkt hij transparant.
Je moet wel zorgen dat je als achtergrond de resolutie neemt die ook je monitor heeft.
Coole desktop >;)Op woensdag 10 oktober 2001 21:12 schreef Steps het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik snap niet dat hij het plaatje niet laat zien.
volgens mij heb ik het wel goed ingevoerd...:?
Dit topic is gesloten.