Kan iemand mij helpen aan een adres waar versterkers worden verkocht met een microfoon uitgang, dit blijkt tegenwoordig erug moeilijk te zijn om dit te kunnen krijgen ben er nog geen een tegen gekomen
Ingang bedoel je ????? Lijkt me niet verstandig om geluid NAAR je mic te sturen.
Mic INGANG bedoel je denk ik? 
Anyway, dit zie je vaak in de PA industrie, daar kan je ze volop vinden.
Ik weet niet wat voor soort versterker je zoekt...
Anyway, dit zie je vaak in de PA industrie, daar kan je ze volop vinden.
Ik weet niet wat voor soort versterker je zoekt...
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Anoniem: 19448
Vind ik niet vreemd. Een microfoon is sluit je aan op een MIC. ingang. Deze zit inderdaat niet op huis tuin en keuken versterkers. Wel zijn er losse MICrofoon voorversterkers ook zitten deze meestal in mengpaneeltjes.
Letop dat de microfoon voorversterker wel past bij youw microfoon (Condensator, Dynamisch, Bandmicrofoon enz.)
suc6
Letop dat de microfoon voorversterker wel past bij youw microfoon (Condensator, Dynamisch, Bandmicrofoon enz.)
suc6
Wij hebben hier ff een omroep installatie in elkaar geknutseld mbv 3 set sony auto-boxen mic voorversterker en standaard versterker, werkt lekker. Die voor versterker sluit je gewoon op een willekeurige ingang aan.Op woensdag 03 oktober 2001 15:28 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ingang bedoel je ????? Lijkt me niet verstandig om geluid NAAR je mic te sturen.

Ik zoek trouwens een versterker waar dus een mike op aangesloten kan worden en dat ik dan het gesprek op kan nemen op tape/md, heb er nu eentje maar deze versterker denkt af en toe dat hij een radio is terwijl er geen tuner op zit je hoort dus radio signalen over de speakers en de speakers hebben ook de neiging om te brommen en te kraken net of er koffie gezet wordt zo'n pruttel geluid, dus dit is een beetje vervelend met opnemen.
Sorry dat ik een oud toppic omhoog haal, maar ik zoek ook een versterker met een microfoon ingang en dit topic ging er over, maar ik zie hier nog steeds geen concrete voorbeelden van een versterker met mic. ingang.
Anoniem: 58568
Ik heb er eventueel nog wel 1 ter overname

Als er interesse voor is hoor ik het wel....?
Als er interesse voor is hoor ik het wel....?
Pak gewoon een oude cassettedeck, bandje erin en opnametoets indrukken
dan kan je elke willekeurige versterker nemen
de meeste cassettedeecks hebben namelijk een mic. ingang
dan kan je elke willekeurige versterker nemen
de meeste cassettedeecks hebben namelijk een mic. ingang
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Volgens mij heb je bij de conrad ook wel van die mic > line-in versterkertjes. Kun je op iedere versterker aansluiten
Ik weet niet of ze die toko bij jouw in de buurt hebben maar je kan bij stuut en bruijn kijken..
Be fast .... Be furious....
Pagina: 1