[MSDN] Waar staan de boeken over VB??

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-09 11:45

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb de nieuwste versie van MSDN ff geleend, en geinstalleerd. Meteen maar een full install gegaan (1.8 GB). Ik heb het geinstalleerd omdat er boeken op zouden staan over het visual studio pakket. Maar ik kan ze nergens vinden :? Welke dir heeft hij die boeken in gezet, en is er ook een algemeene opstarter om in een hoofdmenu te komen??

Iemand ervaring met MSDN??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Visual Tools and Languages/Visual Studio 6.0 Documentation/Visual Basic Documentation

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
hmm, zijn dit directories?? in de standaard c:\msdn dir?? ik heb daar alleen maar staan 2001apr en daar in alleen maar 1033...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 16:47

Crazy D

I think we should take a look.

Open MSDN, check de Contents tabblad en leef je uit ;)

Exact expert nodig?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Jaaa hoor, heb ik het net koud geinstalleerd, komt hij nu al met een foutmelding aanzetten.... Typisch M$.

foutmelding: Kan bestand niet openen: C:\msdn\2001apr\1033\msdn110.col

Waarmee open je .col files?

Verwijderd

Wonderlijk hoor.. ik heb zo'n MSDN icoontje op mn desktop gekregen.. klikken en gaan.

• tus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07-2012

tus

hh.exe
Pagina: 1