Ontwerp voor Ut Map

Pagina: 1
Acties:

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10 10:59
Ik ben bezig met Ut maps te maken of om het beter te zeggen te leren. Maar ik zou wel al in de richting willen gaan van mijn map te maken.

Ik had gedacht aan een level met veel water maar voor de test weet ik het niet zo goed?

Kunnen jullie mij wat voorstellen geven?

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Verwijderd

ik zou dan met wreed veel water doen (grote bak in het midden en dan CTF, anders is het niet leuk.
wel veeeeeel healthpacks onder water, anders ga je dood

Verwijderd

Sniper torens, zijn altijd erg fun.
Midden water en op de hoeken torens voor Snipers.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Hey Reiko!

Ik weet niet over dat water. Zwemmen is meestal niet zo tof, zeker als je geen keus heb. En als je een CTF map maakt waar je alleen maar naar de ander kant kan komen door middel van door een zee te zwemmen gaat niemand een cap halen.
Zwemmen is namelijk nogal langzaam, en je kan nix snel ontwijken. Nou wil ik niet zeggen dat je het niet moet doen, want er zijn denk ik wel tonnen manieren om een CTF level op open zee te maken.

Ik zou dus zeggen, denk er ff goed over na. maak ook veel stukken waar je kan lopen, en houd het niet al te open. anders kan je te makkelijk snipen enzo.

Ik zal ook nog ff wat meer tutorials proberen te maken. Morgen heb ik nog les, dan heb ik maandag en dinsdag mijn tentamens, en dan heb ik ZOMERVAKANTIE HAHAHA!!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

ik heb bij maps met veel water een probleem, en ik weet dat nog een paar mensen er last van hebben. Bij maps met veel water zakt als ik naar het water toedraai me fps als een pudding in elkaar. weet niet hoe het komt maar misschien makkelijk om er rekening mee te houden aangezien ik niet weet hoe groot de groep is die er last van heeft.

5erl

• Reiko
Mijn bedoeling was niet een Ctf-map te maken.
Meer een Dm'ke, het is eigenlijk gewoon een test mapje. maar ik dacht aan een ondergelopen basis met water waar je gewoon in loopt niet zwemt. sorry voor deze ontbrekende details maar ik hoop dat je nu nog met betere voorstellen afkomt.

En Clay, van uwe eerste tutorial kende ik al veel.

En voor gans de groep Wmd, ik ben niet goed in ut maar ik ben ook niet slecht. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik beter ga worden.

• Clay

Clay

cookie erbij?

Da's al een veel beter idee. Dan mot je inderdaad dus ff wat ramen maken, waardoor je waterige nixheid ziet. Eigenlijk moet je dan denk ik zoiets creeren als in AS-ietsmetonderwaterofzoweetnietpsiesdenaam. van dat je vanuit die onderzeer naar die basis gaat. Ik bedoel dan de omgeving, die zeebodem. Dat zou je dan van binnenuit door een raam zien ofzo. En dan zou ik de boel hier en daar scheef zetten met plassen water erin.
Wat drupgeluiden, lopend water, knipperende lampen. Ik zie het al helemaal voor me. :)

Ik denk dat ik je daar wel mee kan helpen.

Verwijderd

wel snel zijn Reiko

als ik clay zo ideeen hoor spuiten, dan issie em zelf al aan't maken ;-)

• Reiko
Tjah ik hoop van niet...

• Clay

Clay

cookie erbij?

maak je geen zorgen. zo lame ben ik nou ook weer niet. >:)

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-11 16:58
Op donderdag 25 mei 2000 20:39 schreef Ali Sayin het volgende:
Sniper torens, zijn altijd erg fun. <BR>Midden water en op de hoeken torens voor Snipers.
He, ik had al zo'n map gemaakt

http://picserv.mediamonks.net/pics/EHHDOTMDHHE

http://picserv.mediamonks.net/pics/EDTDOTMDHHE

in het midden is dus een waterbak.
Pagina: 1