jopeiejajee wat ben ik trots... wij hier op de groothandel hebben de nieuwe speakers van Creative binnen. en daar ga ik nu lekker over zeiken.
De eerste waar ik over ga piuepen is de fps1600. opvolger van de 1500. De sattelieten zijn zewart en zien er het zelfde uit als bij de 2200. Ze zijn 4 point surround en de subwoofer is errug klein. Ze zitten namelijk in een erg kleine doos.
Dan heb je ook nog de SW360. de opvolger vban de sw 350. idem als de 1600 maar dan 2 sattelieten.
Dan heb je ook nog de Siro 5.1 5300. Als je de 5300 ziet zul je wel van
denken. Maar het lijkt me sterk dat hij zoals het getal je wil laten denken echt zo suprieur is aan de 3500 aan gezien er geen losse versterker bij zit. De subwoofer is wel een nieuw model maar ik heb het geluid niet kunnen horen. Ik geloof dat de subwoofer ook maar 21 watt RMS was. dus lijkt me eerder een opvolger van de DTT 2200. Ook de sattelieten hebben een ander model gekregen maar zijn nog wel zwart. Of je het nieuwe model mooier zultvinden ligt geheel aan je eigen smaak maar ik vind het niet veel mooier. "toevallig" weet ik dat er ook nog een opvolger in een paar weken komt voor de DTT 3500. tenmminste er komt ook nog een 5.1 setje aan die ronde de 1200 gulden gaat kosten. en die zou ook geschikt zijn voor in de huiskamer. We weet eindelijk echte concurrentie voor de Klipsch 5.1? Als we het over desktop speakers hebben dan. en oh ja de standaartjes ij de 5.1 speakers zijn ook weer veranderd en zien er wel iets beter uit meen ik gezien te hebben.
De eerste waar ik over ga piuepen is de fps1600. opvolger van de 1500. De sattelieten zijn zewart en zien er het zelfde uit als bij de 2200. Ze zijn 4 point surround en de subwoofer is errug klein. Ze zitten namelijk in een erg kleine doos.
Dan heb je ook nog de SW360. de opvolger vban de sw 350. idem als de 1600 maar dan 2 sattelieten.
Dan heb je ook nog de Siro 5.1 5300. Als je de 5300 ziet zul je wel van