"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
BTW: kan je die map nog ergens intanken?
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Verwijderd
KIJK en dat zit bij mij in de clan!!!
heel cool Clay, maar het is dan ook wel een MEGAvette map.
Maar wat ik niet kan zien is welke level van hem daar wordt besproken?
Dm-Industrial?
Dm-Aloneinthedark?
...
En inderdaad petje af voor Clay, ik beschouw hem als god want hij zit mij nu een beke kennis te geven om Ut maps te maken.
Bedankt Clay en doe zo voort
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
En wat betreft die map, als CliffyB dit soort commentaar geeft dan moet die map wel rulen. Kzal ook eens gaan kijken.
Verwijderd
Die zit over een paar jaar aan UT-3 te werken
Waar vinden wij die map!?
Ik heb wel even bij planetunreal gekeken, maar kon hem niet vinden. Ook niet als ik zoek op een stukje van die quote van ViNcE...
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
ik heb die map nog niet gezien, krijg hem wel van Sn@ke... maar hij zal dus wel heel vet zijn...
(en Scimitar, ook bij mij in de clan...CS
Verwijderd
ik heb je map al gespeeld...RUIG !!!!!
maak je ook effe een mapje voor cs ??
grtz
Dirk aka Sn@ke
Verwijderd
maar meestal is het wel lache op die server
het is er tenminste altijd druk
Peace,
[WMD]5erl
Ben zelf nog bezig om mn eerste "echte" map te maken....
clay:hoe capture je een screenshot van je map voor de level properties?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ga UT in, en begin een practice session in je leven (geen multi, anders kan je niet cheaten) dauw nu zo vaak op - dat je geen HUD meer hebt, en doe vervolgens een "feign death" zodat je ook je crosshair kwijt bent.
nou haal je je console tevoorschijn en typ "Ghost", dan kan je vliegen. Zoek een leuk plekje op voor een screenshot, en dauw op F9.
Om het Ghost effect uit te zetten typ je "walk" in de console. Goed, nou heb je UT niet meer nodig, maar photoshop ofzo. Open je screenshot, en neem een VIERKANT stuk uit je screenshot, liefst zo groot mogelijk, en het mooiste stuk, dus als je normaal op 800 bij 600 speelt moet je een stuk overhouden van 600 bij 600. (Duh)
maak je screen wat lichter, en resize um naar 256 bij 256. Gooi dan het aantal kleuren omlaag naar 256 ofp "perceptual"
(image - mode -indexedcolor), en save het plaatje als 8-bits bmp, met de naam "Screenshot". Nou heb je Photoshop niet meer nodig, maar UnrealEd. Open je map, ga naar de textures en Import de Screenshot.bmp in een nieuw Package met de naam "MyLevel". Als je dat gedaan hebt moet je er ff op klikken om hem te selecteren.
Dauw nou op F6, en zoek bij de levelproperties de screenshot op, en dauw op "use". Save je level, en save het MyLevel pakket NIET.
Ik hoop dat dit je vraag was. En anders onthoud je het maar voor een andere keer ofzo
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Wij wisten niet dat jij hier postte
Schiet je nog een beetje op met je gepruts van die background??
Grtz Dirk aka Sn@ke
Ik vind alleen wel dat unrealed 2.0 niet echt verbeterd is als het gaat om de snelheid waarmee je classes en textures kunt gebruiken (nu van die aparte windows)
Weet iemand toevallig of dat ook weer op de oude manier kan (classes/textures e.d rechts naast het werkblad)?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
gefeliciteerd met alle complimenten.
[WMD]Mar
Volgende week op mijn mini-LAN zullen we jouw map eens aan de tand voelen
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
coole map, echt super, hoelang ben je ongeveer met zoiets bezig???? voreg ik me dus echt af, en is dat moeilijk om te leren?
de groetjes
wat nog meer dan ?Nog meer Hollands talent
beahlve die twee nl'ers die ook aan unreal gewerkt hebben...
pleaze help me
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
http://www.irfanview.com voor een gratis graphic viewer en converter, veel opties en zeer snel.
En ik had weinig zin om de 75 mb aan photoshop te downen
maar ik down dat proggie ff en dan probeer ik het nog een keer
thanx