hm, toevallig ben ik samen met een vriend iets dergelijks aan het maken... aangezien ik de ledbars op de bebox wel kewl vond (2 grote ledbars aan de zijkanten vd kast die de cpu usage weergeven) leek het me wel leuk om iets dergelijks te maken
Het hardware gedeelte is iig bijna klaar. Het ding zal via de seriele poort werken (heeft iedereen er toch wel eentje van over tegenwoordig) en bevat in de huidige vorm 2x32 leds. (kan evt uitgebreid worden, maar dit leek ons wel genoeg)
Software is nog in een pre-alpha fase

Uiteindelijk wordt dit een c++ systray progseltje icm een winamp dll. Er komt iig de optie om cpu/mem usage en evt via de winamp dll een vu meter weer te geven (dit op verschillende manieren). Als iemand nog andere leuke suggesties heeft, kunnen die er later wel in worden gebouwd.
Als er mensen zijn die zin hebben om mee te helpen met het schrijven van de software, graag
mzzl, lone
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.