Toon posts:

Wel of niet Force Feedback?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Piepel,

Ik heb goede berichten gehoord over het stuurtje van Logitech (Wingman) en ben van plan deze aan te schaffen. Het spel dat ik het meest speel is Microprose Grand Prix 3.

Ik heb nog nooit met Force Feedback gespeeld en m'n vraag is dan ook:

Kan iemand mij aanraden wat te nemen, wel of geen FF? Is 100 piek verschil 't echt waard?

ThanX!

Peter

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

In sommige spellen is Force Feedback irritant... zeker als je scherp wilt sturen... Verder vind ik de Force Feedback van GP3 niet geweldig. Die van F1 2000 is een stuk beter, maar dat spel is zo buggy als de pest...

De beste Force Feedback zit nog in Need For Speed 5 - Porsche Unleashed, die is geweldig!

Info: Zelf heb ik een Microsoft Stuurtje en dat bevalt prima!

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

als je echt goed kunt racen en je vindt het soms niet irritant om met je handen de trillen, dan kun je force nemen, maar ik raad het je niet aan. Ikzelf vind het super irritant en om er nou 100 piek extra voor te betalen.
Je moet het zelf weten maar ik zou het niet doen :)

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 14:24 schreef Devster het volgende:

De beste Force Feedback zit nog in Need For Speed 5 - Porsche Unleashed, die is geweldig!
Heb je Rally Championship 2000 wel eens gespeeld? Daar voel je echt elke hobbel! Zeer goede ff effecten, absoluut de beste. Een hele beleving.

Ik vind ff wel de moeite waard. Het geeft gewoon net iets extra's. Bovendien is het in spelen als Nascar 4 en GPL echt wel functioneel: je krijgt echt feedback van wat er met je auto gebeurt. En dat kan je soms een spin schelen.

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 21:22

Pierik

I'll be back!!!

Ik heb zelf een Thrushmaster Ferrari FF wheel. En die kan ik je aanraden is echt een fijn stuur.

Ik speel zelf errug veel Grand Prix Legends en daar is ie echt geweldig mee. Je kunt gewoon de grip voelen met zo'n stuur. Ik ben niet zo gek van logitech sturen bij mij was dat ding nogal snel versleten.

Nu is bij mij die Thrustmaster ook uitgefikt maar er zit nog garantie op. Alleen ligt ie nu alweer bijna 4 weken bij de leverancier voor een reparatie. Binnenkort moet ik daar maar eens achteraan gaan.

Maar FF is een aanrader.

Iracing Profiel