700IFT 100% plat?

Pagina: 1
Acties:

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
De een zegt dat deze monitor wel 100% plat is, de ander zegt dat deze zo weinig bol is dat het plat lijkt...

De site zegt over de Samsung 700IFT:
"With absolutely no horizontal or vertical curvature..."

En bijv. over de Samsung 700NF:
"...because they eliminate inner curvature to produce an optically flat image"

optically flat...dus plat voor het oog...dus toch net stiekem niet helemaal plat :?

Kan iemand me duidelijkheid geven dat de 700IFT dus wel 100% plat is, want ik ga niet zoveel geld uitgeven voor een bak die stiekem toch net niet helemaal plat is...

pfff :(

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-08 19:33
Wazaaaaaaaa,

:)

Ik heb em ook staan, en volgens mij is de beeldbuis zeker plat aan de voorkant. (dat je een liniaal er recht op kunt leggen zeg maar, zonder ergens het beeld niet aan te raken)

Maar goed, hij heeft een strak beeld, wat boeit dat dan verder ? :)

Als je ervoor zit, is het gewoon flat, Dynaflat noemen ze hem.. Hoe het verder in mekaar steekt.:?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Op woensdag 03 oktober 2001 14:42 schreef The Fox het volgende:
Wazaaaaaaaa,

:)

Ik heb em ook staan, en volgens mij is de beeldbuis zeker plat aan de voorkant. (dat je een liniaal er recht op kunt leggen zeg maar, zonder ergens het beeld niet aan te raken)

Maar goed, hij heeft een strak beeld, wat boeit dat dan verder ? :)

Als je ervoor zit, is het gewoon flat, Dynaflat noemen ze hem.. Hoe het verder in mekaar steekt.:?
Ok...plat dus :)

Maar ook scherp beeld onder 1280x1024? (k heb een GTSje)
Geen wazige gloed zoals je bij sommige andere 17" monitoren ziet bij 'hoge' resoluties?
En welke res. draai jij normaal dan?

Bij voorbaat dank :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.