Toon posts:

IE6 - plaatje veranderen van submit knop ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is ff een versimpelde versie van mijn zoekscriptje wat ik gebruik, NS6 doet dit goed maar IE6 pakt het niet!!!
Ik zou graag een universele oplossing willen dus NIET de document.all.zoek.src oplossing (die werkt natuurlijk wel).
Ook GEEN this.src oplossing want ik werk met een extern javascript met objecten en dat wil ik graag zo houden.

-------------------------Simpele weergave----------------------------
<SCRIPT LANGUAGE=javascript>
<!--
function over()
{ document.forms[0].zoek.src="zoek-over.gif";
}
//-->
</SCRIPT>

<FORM NAME=zoeken>
<INPUT maxLength=32 name=search>
<INPUT name=zoek type=image ONMOUSEOVER=over(); src="zoek-up.gif">
</FORM>
----------------------------------------------------------------------

Verwijderd

Begin eerst is met consequent je values tussen doublequotes te zetten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dat hier niet van belang is, het zal alleen uitmaken als je meerdere woorden in je values zet.

Ik begrijp er niks van, normaal loop ik te kloten om NS te laten werken en heb nooit problemen met IE, en nu doet NS het en IE pakt het niet, en ik doe toch alles via de normale regels ??? IE foutje ??? want document.forms[0].zoeken.search.value="iets anders"; doet het wel maar zodra je het over een submit image gaat hebben blokt IE ???????

|:(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op woensdag 03 oktober 2001 14:19 schreef benzie het volgende:
:( Onzin, dat is helemaal niet van belang hier! dat maakt alleen uit als je meerdere woorden in je values zet !!!

En hoe dan ook blijft ie het fout doen !!! :(
Nee, want nu ben je lekker compliant bezig |:(

Succes hè!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 03 oktober 2001 14:19 schreef benzie het volgende:
:( Onzin, dat is helemaal niet van belang hier! dat maakt alleen uit als je meerdere woorden in je values zet !!!

En hoe dan ook blijft ie het fout doen !!! :(
En met zulke reacties verwacht je echt dat men je helpt? Relaxed..dan komt het altijd goed.

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Sorry guys !!!

:'(

Verwijderd

Topicstarter
Behalve commentaar te geven op alles behalve mijn vraag weet er iemand ook nog een antwoord op mijn vraag???

:?
Pagina: 1