Euro2000

Pagina: 1
Acties:

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:02
Ik heb Euro2000 van EA gekocht.
Wat vinden jullie van dit spel?

Ik heb een hekel aan die buitenspel val, dat is niet goed gemaakt..

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Vind het veel te makkelijk, op wereldklasse win je met andorra of de faraoer eilanden ofzo nog steeds heel makkelijk het EK

Verwijderd

Buitenspel? Ik heb al geregeld via de videoherhaling gecontroleerd en meestal sta ik gewoon niet eens buitenspel.....een foutje dus....van EA.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54

Gallus

Cheesy

FIFA2000 was ook al te makkelijk..na een tijdje heb je 't spel gewoon helemaal door. En dan is er geen uitdaging meer, want over internet kan je ook niet spelen.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Mee eens, en ook dat je heel de tijd op dezelfde manier kan scoren. Gameplay is te eentonig. Hoofden lelijk. BLABLA.

Verwijderd

Fifa 99 is gewoon nog steeds de beste denk ik
fifa2000 was nix, en ik denk dat euro2000 ook meer van hetzelfde is, maar ik download die wel ergens... >:) oh yeah, I'm bad >:)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:02
Ik speel nu regelmatig op wereldklasse, maar zo makkelijk vind ik dat niet..
Mag blij zijn als ik 1 keer scoor in een wedstrijd. :(

Met z'n 2en of 3e of 4e spelen is ook wel leuk! Ik heb het nog niet gedaan met Euro2000, maar andere versies waren cool met 4 spelers!! :)

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 22:43

HenkS

Da_king alias HenkS

he,

Ik heb hem niet en hoef hem niet, ik koop pas weer een fifa spel (waar ik toch wel fan van ben, maar er verandert toch niks) als er een optie komt om op een fatsoenlijke manier via internet te spelen (niet via heat of kali ofzo) maar zoiets als bij Unreal Tournament, zodat je gewoon een servertje pakt met een lage ping, je 1 van de 22 poppetjes wordt en spelen maar, dat lijkt me cool, moet wel iedereen zich een beetje aan de positie houden :) maar waarom maken ze zoiets niet, lijkt me echt kewl!!!!

de ballen !

Verwijderd

Euro2000 zuigt wel wat vergeleken met fifa2k en al helemaal met 99 :(

:( - Hoofden zijn lelijk
:( - buitenspel klopt niet (bij f2k ook niet, 99 wel)
:( - camera niet lekker (bal uit beeld of bijna als b.v. keeper uittrapt
:( - nog wat maar ben ik effe vergeten :(
:(- Veeel te makkelijk maar wel weer wat moeilijker dan 99 en 2k
:(- Tijdelijk houdbaar; gewoon saai na een tijdje terwijl ik zelf met 99 en 2k maanden lang plezier heb gehakt.

:) - training stukken beter
:) - graphics zijn beter behalve dus de hoofden.
:) - Nederland kampioen ;) >:)

Mijn conclussie: Game die je gespeelt moet hebben maar geen 99 piek waard vind ik. :)
Pagina: 1