Toon posts:

dvd-speler + versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een goede dvd-speler en dito versterker. mijn keuze is gevallen op :
dvd-speler : sony dvp-s725d
versterker : marantz sr4000

is de dvd-speler ook jullie keus (tot +/- 1000 gld)?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:29
De 725 is wel goed, de 735 is natuurlijk nog beter :P

Verwijderd

Topicstarter
ook zitten kijken naar de pioneer's en yamaha's, maar deze zag ik staan en een mooie prijs voor deze speler. alleen is dit kwalitatief een van de betere <1000 gld ?

Verwijderd

ik zelf heb de aiwa 370 DVD speler. wat er goed is aan deze speler is dat ie van de laatste (3de?) generatie is. dit wil zeggen dat de film niet even blijft hangen als dvd naar een ander audio spoor overspringt. verder leest ie alle dvd's goed . ook mp3 cd's. soms duurt het een beetje lang voordat een dvd geladen is (15-20 seconden soms).
prijs zit rond de F700 volgens mij. ook is deze met een code via afstandsbediening regiocode vrij te maken.

Verwijderd

als ik jou was zou ik de sony dvp-ns400 nemen (1000.-). deze ondersteunt ook cd-r/cd-rw. de dvp-725/735 niet, maar speelt alleen cd-r/cd-rw van belpaalde merken (that's write professional 80 min bijv.).

de dvp-725 is trouwens een oud model. vandaar denk ik goedkoop. opvolger dvp-735 QS-serie is zelfs al een uitloper (fl 1300.-). de opvolger daarvan is de dvp-ns900 QS-serie(fl 1500,-) en daarvoor zit nog de dvp-ns700 (1250,-). deze spelen beide echter wel cd-r/cd-rw en zelfs SACD af.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Pioneer DV-444. F 800 bij oa Staffhorst.

Ultraslim: 6 cm hoog, MP3 en het is een Pioneer, wat betekent dat de beeldkwaliteit boven elke twijfel is. (Dit baseer ik op tests van de afgelopen 2,5 jaar)

www.areadvd.de heeft er een test van.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1