Toon posts:

de "CircleJump"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij uitleggen hoe je de circlejump doet (in Q3A) en het liefst met een demo erbij. Ik zat namelijk laatst te spelen op t4 en werd hard ge0wnt door een ene sl4k. toen ik later ging spectaten in hem tegen een andere tegenstander zag ik hem een superjump maken. (voor degene die het level kennen->op de 1e verdieping, binnen bij de 2 health en dan van de ene health naar de andere springen). Alvast bedankt...mzzl

Verwijderd

Misschien met een rocketlauncher naar de grond mikken, net als je springt vuren en kijk uit dat je het plafond niet raakt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
:)....ik denk het niet :)

maar goed ik maak hieruit dus op dat niemand deze jump kan?? Jammer...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:09
Je moet in ieder geval een lichte draai maken tijdens het springen. Het is me een paar keer gelukt, maar vraag niet hoe.
Er zijn sites op internet waar alle jumps en tricks van quake uitgelegd worden, ga daar eens naar opzoek.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

In een hoek van ongeveer 45 graden van je doel af naar je springpunt rennen, bij het afzetten een ruk in de goede richting, en de rest van de sprong blijven meedraaien (langzaam) met de muis.

Zo moest ie (of liever gezegd "doe ik hem") in Q2, en ik mag dus aan hopen te nemen dat het zo ook moet in Q3.

Ik kan je dus ook alleen maar een demo van Q2 circle jump doen toekomen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Clay

Clay

cookie erbij?

Kijk anders ff hier:
http://www.planetquake.com/jumps /

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand even een demo schieten in Q3A?kheb Q2 namelijk niet (wil ikook niet :p)...

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

http://www.telefragged.com/metro/jump /

zow, dat zijn demos van jumps uit q3a levels
ik ga het zelf ook lekker ff proberen :)

volgens mij kan ik het al, circle jump is toch, dat je elke keer een stukje verder springt, en dat je op een gegeven moment keihard gaat of niet?

Verwijderd

Je kunt toch ook gewoon niet 100% omhoog jumpen, maar gewoon 'schuin' rocket jumpen, dus gewoon ipv recht omlaag richten voor de RJ schuin richten en schieten en springen!

Verwijderd

Topicstarter
bitbyter-> nee das gewoon strafejumpen
Locutus->er zijn idd meerdere manieren om te rocketjumpen je hebt ze om een grote afstand te overbruggen of om verticaal omhoog te gaan.....

Die demos zijn allemaal van rocketjumps volgens mij, ik zoek de circlejump...daar gebruik je geen rocket bij...

• Clay

Clay

cookie erbij?

Inderdaad

Verwijderd

Topicstarter
T'is me toch uiteindeljk gelukt in t4, je moet echt precies op het laatste moment een strafejump maken naar de overkant naar de andere health...en dan krijg je het effect dat je er net op kan (net zoals in dm13 dat je direct bij de megahealth kan komen ipv bovenlangs)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 17:28
Ehm.. Neo, als je die jump wil maken in Dm13 moet je gewoon ff 125fps halen en 2x achter elkaar springen. Dan zit je er ook op, namelijk een bug van Q3A.

• Clay

Clay

cookie erbij?

2x springen is geen bug. Dit is aircontrol en physics. Dit kan je uitzetten. Dat kon in Q2 al, en dat is in de lithium mod ook altijd het geval. Daar kan je geen dubbel jumps doen, en al helemaal geen strafe of circle jumps.

het is dus een instelling, geen bug. De maxfps heeft hier inderdaad invloed op, maar als de aircontrol op 0 staat ga jij die jumps echt niet halen.

Verwijderd

Topicstarter
2xjumpen? hoe...strafe of niet??
kwist idd van 125fps...maar ik heb het over het EFFECT dat je er net opkan net zoals t4.
Q2 ken ik niet vind ik fokspel :)

• Clay

Clay

cookie erbij?

Q2 is geniaal, en the edge is het ultieme duel level.

Ik speel nu UT en CS, maar af en toe doe ik nog wel us een duel. Iemand belangstelling?

icq me maar >:) >:)

Pagina: 1