423 --> 478 converter

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik wil een P4 gaan kopen in combinatie met Rimm. Op dit moment is er maar 1 moederbord met een socket 478 die Rimm geheugen ondersteund nl. de Abit th7-II (Voorzover ik weet dan he :) ) Dit moederbord wil ik niet en dus ben ik aangewezen op de socket 423. In de toekomst een upgrade doen zal daardoor niet kunnen i.v.m. de socket 478. Weet iemand of er plannen zijn voor convertors van 423 --> 478 ?? In dit geval zal ik mijn P4 socket 423 met een nog fijner gevoel kopen :) :) AUB Geen geklets over die processors waarvan het merk met een A begint :) dank u

Systeem | Strava

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Wat is er mis met de "Abit th7-II" volgens jou ?
want ik ben van plan me dit aan te schaffen samen met een P4 1.7Gb en 2*256MB Rimm

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Brakkie
  • Niet online
Nix, behalve dat hij duur is (over de 600 gulden geloof ik. En hij is nog niet te krijgen bij de winkel waar ik de spullen (vandaag nog) wil gaan kopen. Verder ben ik gewoon nieuwsgierig naar het feit of iemand al iets weet over converters

Systeem | Strava

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Zie het anders :) : Bij abit krijg je : Fatsoenlijk boekje, kabels, goeie drivers en helpdesk zit in nederland.

Bij een hachitachi mobo >:).. : Krijg je geen handleiding een cdtje en geen kabels, en de helpdesk is in het japans of zo.

Die mobo's van abit zijn meestal met meeste pci sloten duz daz ook wel beter , inplaats van 3, en je hebt RAID :9

duz er blijft 1 ding over namelijk ;)
Koop een ABIT!!!

• Brakkie
  • Niet online
Ik denk er aan om een Asus P4T te kopen daar zullen al dat soort dingen ook wel in orde zijn.... Maar nu gaat het me er dus om of het dan later mogelijk is om daar zo'n converter voor te kopen (zie de topictitel) :)

Systeem | Strava

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Op woensdag 03 oktober 2001 14:21 schreef brakkie het volgende:
Ik denk er aan om een Asus P4T te kopen daar zullen al dat soort dingen ook wel in orde zijn.... Maar nu gaat het me er dus om of het dan later mogelijk is om daar zo'n converter voor te kopen (zie de topictitel) :)
Volgens mij is er en komt er geen converter voor uit

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-08 12:56

Tierelier

Verwijderd

Er zijn ook berijven in nederland die converters leveren

http://www.powerleap.nl/Products/P4N.htm

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Mensen, check de enorm oude datum....

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.