Linux op hda, windows op hdb?

Pagina: 1
Acties:

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Ik heb linux op mijn eerste hard disk staan en ik heb een tweede hd erbij van 20 gig die ik eigenlijk weinig/niet gebruikte. Nou wilde ik wat nieuwe spelletjes gaan spelen (commandos2, max payne, B&W) en dus heb ik windows nodig. Het lijkt me logisch dat ik die op mijn tweede HD wil hebben en dus doe ik mijn setup cd van XP rc2 (2526) er en vraagt hij om een partitie te maken op die tweede schijf, alles best totdat hij zegt dat hij data wil/moet schrijven naar mijn eerste HD maar dat daar geen geldig file system op staat (logisch, is ext2 |:()...
Is er een manier om windows als 2e keus te installeren? ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Een mogelijkheid (is wel effe knutselen, maar dat moet toch geen probleem zijn?):

Haal je eerste harddisk even los, zet je tweede op je eerste poort, en installeer windhoos. Nadat alles erop staat, zet je een en ander weer terug, en pas je je lilo aan zodat ie naar je tweede drive wijst voor windhoos.. en voila.. De 'quick-n-dirty' methode..

• BezurK
Thx, het werkte idd...
Die HD deed al tijden vaag (maakte rare geluiden) en is nu dood :'(
ik denk een headcrash, tijdens de setup begon hij ineens een heeeel raar geluid te maken (kloppend, *tik* *tak*) en ik kreeg een bsod (kernel error ofzo), na een reboot herkende me bios de HD niet eens meer (tis een 20gig maxtor, 5400rpm) :(
;(

• BezurK
Thx, het werkte idd...
Die HD deed al tijden vaag (maakte rare geluiden) en is nu dood :'(
ik denk een headcrash, tijdens de setup begon hij ineens een heeeel raar geluid te maken (kloppend, *tik* *tak*) en ik kreeg een bsod (kernel error ofzo), na een reboot herkende me bios de HD niet eens meer (tis een 20gig maxtor, 5400rpm) :(
;(